Gjest #Spidergirl# Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 I går las eg på startsiden.no at pål angelsgård skulle skrive om sine musikkfavoritter. Inspirert av han, lager eg mi liste fra 2007. 1. Susanne Sundfør - walls 2. sissy wish - yayaya Eg såg begge desse artistane på lost weekend og var kjempe fornøyd. 3. Wiliam Hut - Hometown denne kan få meg til å gråte 4.Coldplay alt. venter på ny plate dette året 5. moving oos - romancer 6. Manic street preachers - your love is not enough 7. Mew - husker ingen spes sang 8. Flaming lips - vaseline, fantastisk konsertopplevelse 9. Something sally, oppdaga norsk band på myspace 10. Minor Majority - Mange bra, td candystore 11. Bigbang - wild bird 12. Gode gamle Beatles med alt egentlig 13. Magnet - det meste 14 Heroes and Zeroes -cellophane 15. Madcon - Baggin 16. Timberland - Apologize 17 Lorraine, husker ikkje sanger 18. Minor Majority - candystore 19. Lifehouse - Storm 20.snow patrol - chasing cars 21. superfamily - sang med laang tittel 22.nelly furtado - everything comes to an end 23. Egil olsen - singer, songwriter 24. Kurt Nilsen faktisk - Push, push 25. Datarock - Fa-fa-fa 26 Gwen steffani - 4 pm 27 . Knallgode Hellbelies med td krasafaren steinbu eller hallo telenor
mee mee Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 I går las eg på startsiden.no at pål angelsgård skulle skrive om sine musikkfavoritter. Inspirert av han, lager eg mi liste fra 2007. 1. Susanne Sundfør - walls 2. sissy wish - yayaya Eg såg begge desse artistane på lost weekend og var kjempe fornøyd. 3. Wiliam Hut - Hometown denne kan få meg til å gråte 4.Coldplay alt. venter på ny plate dette året 5. moving oos - romancer 6. Manic street preachers - your love is not enough 7. Mew - husker ingen spes sang 8. Flaming lips - vaseline, fantastisk konsertopplevelse 9. Something sally, oppdaga norsk band på myspace 10. Minor Majority - Mange bra, td candystore 11. Bigbang - wild bird 12. Gode gamle Beatles med alt egentlig 13. Magnet - det meste 14 Heroes and Zeroes -cellophane 15. Madcon - Baggin 16. Timberland - Apologize 17 Lorraine, husker ikkje sanger 18. Minor Majority - candystore 19. Lifehouse - Storm 20.snow patrol - chasing cars 21. superfamily - sang med laang tittel 22.nelly furtado - everything comes to an end 23. Egil olsen - singer, songwriter 24. Kurt Nilsen faktisk - Push, push 25. Datarock - Fa-fa-fa 26 Gwen steffani - 4 pm 27 . Knallgode Hellbelies med td krasafaren steinbu eller hallo telenor superfamily sangen heter: the radio has expressed concern about what you did last night
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå