Gå til innhold

Festlokaler i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi er på leting etter et lokale for bryllup med ca 50 gjester. Synes mange lokaler er enten best egnet for mindre selskaper (rundt 40 stk), eller for selskaper med over 70 gjester og oppover. Men vi er sånn midt i mellom... Hvor skal vi ha det, tro?

Noen erfaringer? Vi er åpne for å se på alle typer lokaler, både med og uten mat og drikke inkludert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vet ikke om det kan være aktuellt, men da jeg så tråden, tenkte jeg på vestbyen sitt hus. Ligger ved sverresborg museum..

Skrevet

Hva slags type lokale er det du tenker da?

Type grendehus eller litt mer sofistikert?

Har jo et hus oppe Sveberg da. Der tror jeg de har både lokaler for

store og små selskaper...Svebergstunet heter det. Det ligger jo i Malvik kommune... http://www.svebergtunet.no/

Der er det utrolig fint å se utover fjorden. Fotografen finner fine plasser å te bildene der. Ja rett og slett...

Går jo an å høre om pris..

Gjest Gjest_Høstbrura08_*
Skrevet

I første omgang er jeg egentlig ute etter å sjekke litt på alle mulige lokaler. Både de sofistikerte og de litt mindre sofistikerte...

Er det noen som vet hva det koster å leie Jernbanefolkets hus? Og finnes det noen bilder derfra noen plass? Har hørt så mye fint om det, men ikke sett noen bilder eller vært der selv.

Skrevet

Vi hadde selskapet på Grenaderen. Vi var ca 60 gjester, men enda bedre med 50 tror jeg i forhold til lokalets størrelse.

Svebergtunet er dyrt! Var på gjenforeningsfest der i vår.

Med restaurant:

*Lian

*Ringve

*Louiselyst Gård

*Kvilhaugen Gård

*Tavern

Uten restaurant:

*Vestbyhuset

*Freidighuset

*BSK-hytta

*Jonsborg

Skrevet

Jernbanefolkets hus er veldig fint, vi har leid til det vårt bryllup. Ikke minst er kjøkkenet der veldig bra, og fullt utstyrt med alt man skulle trenge. Jeg har ikke bilder derifra, dessverre, men hvis du ringer så får du helt sikkert lov til å komme og se på lokalene (det fikk iallefall vi) :)

Skrevet

Hei

Vet du prisen også da? for å leie jernbanefolkets hus?

Skrevet

Mange fine forslag her! Takktakk! Men hvis noen hadde kunnet gi meg noen prisantydninger så hadde det vært flott!

Skrevet

Hei

Mener Vestbyenhuset koster ca 6000.-

KLem

• 1 måned senere...
Skrevet

kan anbefale grenaderen på det varmeste. vi skal ha bryllupsfesten der når vi gifter oss i høst, og de har veldig god service. har spist der flere ganger tidligere, og maten er virkelig god. hva pynt angår så holder det at du har noen møter med dem og forteller hva som skal være hvor, gi dem pynten the day in question, og de fikser resten. utrolig deilig. det eneste du betaler der er maten, og du kan selv velge meny (sjekk nettsidene deres). tipper salongen ville passet fint for dere. et stort pluss at det er enkelt å komme seg dit, samt at det er rett ved erkebispegården, marinen og elva (fine fotograferingsmuligheter og kort vei til hotellene (gjester)).

www.grenaderen.no

Skrevet

Jeg tror at leien for Jernbanefolkets hus er omkring 6000 for ei helg, så kommer det tillegg for leie av duker bl.a. Men det er et veldig fint lokale :)

Gjest Gjest_jeanee_*
Skrevet
I første omgang er jeg egentlig ute etter å sjekke litt på alle mulige lokaler. Både de sofistikerte og de litt mindre sofistikerte...

Er det noen som vet hva det koster å leie Jernbanefolkets hus? Og finnes det noen bilder derfra noen plass? Har hørt så mye fint om det, men ikke sett noen bilder eller vært der selv.

Hei!

Jernabnefolkets hus koster 6500kr å leie for hele helgen, og da er det med rengjøring dagen etter.

Man står for mat og drikke selv..

Det er god plass på kjøkkenet, det er isbitmaskin og kjølerom pluss stort kjøleskap og fryser.

Lokalet passer til maks 60stk (syns jeg da)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva med Lademoen Bydelshus? Billig! Og sentralt. Ganske søtt sted, har vært en kirke en gang i tiden. Plass til max 70, men går bra med mye mindre gjester også.

• 1 år senere...
Gjest Anonym person
Skrevet
Hei

Vet ikke om det kan være aktuellt, men da jeg så tråden, tenkte jeg på vestbyen sitt hus. Ligger ved sverresborg museum..

Gjest En person
Skrevet

Jeg leter etter et festlokale i trondheim som man kan bruke til et party for unger(Sånn i 12årsalderen) Ungen min og venninnen vil ha et party sammen for klassen og kan trenge litt plass til dansing :):jepp: Og synging og snakking :skravle. Osv.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...