Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest :)
Skrevet

Noen som vet av en god øyekrem? Jeg er 22 år, trenger jeg anti-aging, eller kan jeg vente noen år til?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at man bør begynne fra man er 20 med øyekrem:) bruker selv avene øyekrem, men har ikke prøvd så veldig mange eksklusive så godt mulig det finnes noen bedre.

Har prøvd et par fra Body Shop også, men de er jeg ikke fornøyd med. Fikk mange milier under øynene av de!

Skrevet

Den øyekremen som oftest blir anbefalt her inne på KG er nok Clinique All about eyes. Og jeg er enig i at den er bra, bruker den selv daglig :)

Skrevet

Har både All about eyes og ABE Rich. De er bra. Har også en stor tester på en øyenkrem fra Lancome som heter Hydra Zen. Dene synes jeg også er veldig god:)

Skrevet

Clinique all about eyes.

All about eyes rich var ikke noe for meg. Jeg ble rød og det sved rundt øynene.

Skrevet
Clinique all about eyes.

Ser det er mange som liker denne.

Kan noen fortelle meg hvorfor den er god?

Reduserer den rynker ? (som vi alle gjerne vil bli kvitt!)

Hva med mørke ringer og pløsenhet under øynene?

Vil gjerne vite litt mer før jeg kjøper.

Takk.

Skrevet

Aner ikke om 'all about eyes' reduserer rynker. Jeg har noen små fine linjer under øynene, og jeg tror neppe noen kremer klarer å få dem bort.

For pløsenhet og mørke ringer er den veldig god. For meg som har tørr hud på øyelokket er den perfekt. Etter at jeg begynte å bruke den så er huden rundt øynene blitt fuktighetsrik, mykere og fastere.

Jeg tror 'all about eyes rich' er kremen for de som vil redusere rynker e.l, men som sagt så funka den ikke i det hele tatt for meg. Den kjentes stram og uttørrende faktisk. Og den sved.

Skrevet

Jeg har heller ikke poser og sånn, men kan få mörke ringer under öynene, men har ikke hatt det siden jeg begynte med All about eyes, så den funker på meg i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...