Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sier at siden jeg har gått på p.sprøyta, så er det ingen vits for meg og mannen å prøve å få barn før til sommeren. (Da har det gått 1 år siden siste sprøyte gikk ut.) Vi har prøvd noen måneder nå, men har kun hatt to blødninger siden p.sprøyte-slutt og de har vært med 2 mnd mellomrom og er sikkert ingen normal mens. Jeg håper på at jeg får EL snart og regelmessig syklus. men ifølge alle andre er det bare å glemme. Den kommer ikke... Huff, er dette sant? Bør jeg dra til legen for å få systemet i gang? Eller er det for tidlig å "mase" på legen? Må det gå en viss tid etter man har slutta på p.sprøyta at man kan gå til legen for å sette systemet "i gang"? Noen som vet? Noen som har bedre erfaring enn å måtte ha ventet i over 1 år på mens/EL? Blir deprimert... Såååå lyst på barn......

:gråte: *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare si jeg føler med deg..

sluttet på pillene i oktober..

tror hormonene mine er i ubalanse fordi jeg har hatt konstant smerter i eggstokker og menssmurringer siden jeg sluttet på de forbanna pillene..

Jeg vil også bli gravid nåååå!! :murvegg:

Men akkurat nå holder jeg på å roe meg ned noen hakk og ikke stresse så mye med det. :icon_neutral:

Mange som har det verre enn meg!

Syns absolutt du bør gå til legen og spør han. du maser ikke!

De jobber jo. de får penger for å hjelpe deg.

Akupunktur har jeg hørt hjelper med å få systemet i gang.

Ønsker deg virkelig lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...