Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk av svigemor til jul...er ikke fortrolig med den, men ser mange som bruker lignende. Den er i ekte skinn. Bilde Her

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk av svigemor til jul...er ikke fortrolig med den, men ser mange som bruker lignende. Den er i ekte skinn. Bilde Her

Tja...hverken fin eller stygg vil jeg si. Selv må jeg være komfortabel ift tingene mine, så.. Da ville jeg nok ikke brukt den hvis jeg følte det sånn.

Skrevet
Tja...hverken fin eller stygg vil jeg si. Selv må jeg være komfortabel ift tingene mine, så.. Da ville jeg nok ikke brukt den hvis jeg følte det sånn.

I know...men jeg vet også at jeg er veldig pysete sånn sett (kler meg ofte i svart etc.) så derfor er det ofte en tilvenningssak også...kanskje jeg skal prøve den ut i roma...reiser i overimorgen. De liker jo gjerne litt "grellere" vesker enn oss nordboere..hehe

Skrevet

Synes den var kjempefin jeg, kunne godt tenke meg sånn selv. Og jeg som synes nesten alle vesker er stygge... Men jeg skjønner godt om du ikke vil bruke den hvis den ikke er "deg", og er veldig langt fra den stilen du har til vanlig.

Skrevet

Er jammen ikke sikker. En del av meg likte den, en del er usikker. Håpløs jeg. Test den ut i Roma du og se hvordan den "føles". Noen ganger skal det en liten tilvenning og litt guts til for å gå utenfor den boksen en har satt seg selv i.

Skrevet

den var ikke "wow", men jeg hadde brukt den :-)

Skrevet

Jeg synes den var ganske fin og hadde helt sikkert brukt den.

Skrevet

Tja, den var helt OK, men ikke noe jeg ville kjøpt tror jeg. Men den skilte seg ikke så veldig ut da. Men kan jo skjønne at du ikke vill bruke den om den ikke føles helt deg.

Nå skal det sies at jeg er VELDIG kresen på vesker og kjøper veldig lite av det. Må ha en skikkelig WOW opplevelse før jeg gjør det..

Skrevet

Jeg liker ikke for mye dilldall på vesker - synes derfor denne var fin. :)

Skrevet

Jeg synes den var helt grei. Hadde ikke hatt betekninger med å bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...