Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #1 Del Skrevet 24. april 2003 Er det noen som har tips til meg? Jeg skal overraske min kjære, har vært på kondomeriet og kjøpt inn en liten fjær og håndjern, men trenger litt mer tips til hva en mann liker....ikke SM men "frekk" sex i noenlunde normale former.... :oops: Jeg er litt sjenert, men har lyst til å overraske han. Taknemlig for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #2 Del Skrevet 24. april 2003 Du lurer på hva du kan gjøre med deg selv, en mann, en fjær og håndjern? Vel, du kan jo for det første sette ham fast. Så kaster du vekk fjæren og tar fram en bodylotion el.l. (som lukter godt/behagelig). Så kan du smøre inn ham og på det stadiet (hvis du gjør dette på den rette måten) er både du og han såpass tente at jeg er sikker på du klarer resten uten min hjelp! Stikkord må være at du a)kan pine/erte ham litt (men ikke overdrive!) og B) menn flest blir utrolig tent/fascinert av å se jenter som "tar på seg selv".. Etter på kan dere bytte!! (hm kanskje vi skal legge oss tidlig hjemme hos meg i kveld...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. april 2003 #3 Del Skrevet 24. april 2003 Tenn levende lys i en ring rundt sengen. Utrolig romlemantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #4 Del Skrevet 24. april 2003 ....ikke SM men "frekk" sex i noenlunde normale former.... :oops: Jeg synes det er trist at så mange ikke tør bruke betegnelsen SM på akkurat SM... SM trenger nemlig ikke bety hverken tvang eller smerte, men tvertimot bestå av lyst og lekenhet. Hvis flere turde å være littegrann åpnere om slikt ville ikke SM-stempelet være så tyngende heller Håndjern = Bondage = en form for SM = ganske vanlig og helt normalt Ville bare si det... Lykke til, og kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 24. april 2003 #5 Del Skrevet 24. april 2003 Er ikke så lett å komme med forslag til når man ikke vet hva dere pleier å gjøre, da. Men du kan jo kanskje finne litt inspirasjon her: http://www.erotikknett.no/pages/sexleker.shtml Under "Små tips" f.eks. Eller les noen noveller, og se om du finner noe som høre spennende ut. Ville bare si det... Synes det var veldig godt sagt, jeg.... *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. april 2003 #6 Del Skrevet 24. april 2003 Dette har jeg gjort en del ganger (første gangen var det mest spennende da siden han da ikke visste hva som ventet han ): Jeg gikk på badet og fylte det med stearinlys og la et teppe på gulvet. Da han satt med datan har jeg "kidnappet" han. Tatt bind foran øynene og ført han inn på badet. Tok av han klærne, mens bindet foran øynene fremdeles var på, og førte han inn i dusjen. Mens han sto i dusjen har jeg da tent alle stearinlys, slukket taklampen og tatt på meg sexy undertøy. Så gikk jeg inn i dusjen til han, med undertøyet på - tok av han bindet foran øynene og ga han en ordentlig blowjob. Etterpå lå vi leeeenge på teppet og koste oss Ikke det mest spennende jeg synes jeg har gjort for oss. Men han derimot er henrykt hver gang han skjønner tegningen Bruk fantasien med de nye lekene. Mye som kan gjøres med en fjær :blunke: Din kjære blir nok en meget fornøyd kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå