Gå til innhold

Brudekjole via internett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Hei, jeg skal gifte meg i juli og leter for tida etter kjole... Siden jeg bor i ei lita bygd i Trøndelag er det begrensa med tilbud her, og derfor har jeg sett en del på finn.no. Jeg har funnet to nettbutikker hvor jeg liker kjolene, det er Torunns Drømmekjoler (http://www.drommekjoler.com/) og Nettbutikken 918.no (http://www.918.no). Er det noen som har kjennskap til disse to?

Takk for hjelpa :)

Mari :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal bestille fra Torunn :) Hun skal sy en etter bilde for meg da.. håper det blir bra..hvis du leter litt lenger ned i bryllups-kategorien finner du noen som har skrevet om Torunn. Og hvis du ser på nettsiden hennes så ser du en del kommentarer i gjesteboken hennes.

Nå har jeg funnet fram tråden om Torunn, så nå ser du :)

Endret av mia83
Skrevet (endret)

Nå sletta jeg alt jeg skrev, og så sier jeg bare: Jeg bestilte 4 ting fra Torunn, ikke en av tingene ble som de skulle. Sendte mail til henne og skrev hva jeg ikke var fornøyd med, har ikke fått noe svar, dette er tre uker siden nå. Ingenting av det jeg har fått lignet på bildet jeg bestilte ut ifra.

Jeg har hørt om flere som er fornøyd... Men jeg er det ikke..

edit: Kan fortelle mer detaljer på PM hvis det er av interesse.

Endret av Tez
Skrevet

Jeg vil gjerne høre.. ettersom jeg har tenkt å ta mål av meg en av de nærmeste dagene og sende oppover til henne...

Skrevet
Jeg vil gjerne høre.. ettersom jeg har tenkt å ta mål av meg en av de nærmeste dagene og sende oppover til henne...

Sender deg på PM :)

Gjest Gjest_Vimsen_*
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min på ebay.com, den er knallfin!

Skrevet

Jeg har kjøpt på ebay, og den kan kun bruker til karneval...

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole av Jorunn. Jeg ble kjempefornøyd med den. Passa meg perfekt og car akkurat som på bilde. Hun svarte kjempefort på alle mailene jeg sendte og det tok 1 mnd fra jeg bestillte kjolen til jeg fikk den. Skal bestille brudepikekjolene også derfra når det nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...