Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innmari lei av å kjøpe neglelakker som aldri tørker/tørker sent/mykt resultat. Det jeg mener er at de får en slags tekstur fra stoff og fingeravtrykk. Jeg leter altså etter neglelakker som tørker fort og HELT. Er ikke så viktig om den har god holdbarhet, men fint om dere skriver om erfaringer av neglelakker (uansett bra eller dårlig). Gjerne bra merker som jeg kan kjøpe i tax-free eller i utlandet. Liker godt neglelakkpenner, så fint hvis dere vet om noen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isabella er kjempebra! Tørker fort, og du får et fint, helt resultat, uten striper/skjolder. De varer nok ikke mer enn tre dager, men det er likevel verdt det. Neglelakkpenn har jeg aldri hørt eller prøvd, hehe..

Skrevet

Jeg syns H&M sine faktisk er ganske bra. De tørker raskere enn andre normale neglelakker og får en fin finish. Holdbarheten er også på høyde med dyrere merker. Det eneste er at utvalget av farger er litt dårlig til tider.. :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Når min neglelakk ikke tørker skikkelig er det enten fordi jeg har hatt på for tykke lag eller at den er blitt gammel og tyktflytende. Uansett merke.

Så ha på tynne lag med neglelakk, la det tørke helt mellom lagene. Dersom neglelakken er gammel, ha noen dråper med lakkfortynner nedi. Art Deco har en grei tynner.

Ellers har jeg vært veldig fornøyd med neglelakk fra Essie som jeg har kjøpt på Lookfantastic.com.

Skrevet

Svar 1:

<<Isabella er kjempebra! Tørker fort, og du får et fint, helt resultat, uten striper/skjolder. De varer nok ikke mer enn tre dager, men det er likevel verdt det. Neglelakkpenn har jeg aldri hørt eller prøvd, hehe..>>

-Har aldri hørt om Isabella før.. Hvor får man kjøpt dem, og hvor mye koster de?

Svar 2:

<<Jeg syns H&M sine faktisk er ganske bra. De tørker raskere enn andre normale neglelakker og får en fin finish. Holdbarheten er også på høyde med dyrere merker. Det eneste er at utvalget av farger er litt dårlig til tider..>>

-Kjøpte en blank H&M-neglelakk før jul, og det er den verste jeg noen gang har prøvd. Den tørket aldri, og derfor var det lett å bare "brøyte" den av ved berøring.

Svar 3:

<<Når min neglelakk ikke tørker skikkelig er det enten fordi jeg har hatt på for tykke lag eller at den er blitt gammel og tyktflytende. Uansett merke.

Så ha på tynne lag med neglelakk, la det tørke helt mellom lagene. Dersom neglelakken er gammel, ha noen dråper med lakkfortynner nedi. Art Deco har en grei tynner.

Ellers har jeg vært veldig fornøyd med neglelakk fra Essie som jeg har kjøpt på Lookfantastic.com.>>

-Dette er kanskje problemet med noen få av neglelakkene mine, men de siste jeg har kjøpt har vært dårlige fra dag 1. Hvor mye koster tynneren?

Skrevet

Givenchy , men er vanskelig å få tak i .

Skrevet

Jeg tror jeg ville satset på et merke som hadde en serie hvor neglelakken har ingredienser som gjør at den tørker raskt. Tror Maybelline har noe sånt?

Ulempen er jo at de begynner å flasse av tidligere enn vanlige neglelakker, men det virket ikke som det var så farlig :)

Skrevet

Ikke for å være sta eller noe altså, men mange av neglelakkene jeg har prøvd hevder nettopp at de skal tørke raskt, men holder altså ikke hva de lover. Herav er Maybelline Diamond *etellerannet* en av de som får stoff- og fingeravtrykk-teksturer lettest av de jeg har prøvd.

Skrevet

De neglesalongene jeg brukte (i USA) førte vanligvis OPI. Når de bruker det så burde det jo være bra. Vet at man får kjøpt OPI på LF, men jeg har ikke sett det i butikk i Norge.

Skrevet
Isabella er kjempebra! Tørker fort, og du får et fint, helt resultat, uten striper/skjolder. De varer nok ikke mer enn tre dager, men det er likevel verdt det. Neglelakkpenn har jeg aldri hørt eller prøvd, hehe..

Til TS!

Beklager, jeg mente selvfølgelig IsaDORA. Disse er bra :) De får du kjøpt på vita, cubus, kapp ahl o.l.

Gjest Raptuza
Skrevet

OPI inneheld et fy-fy farligt stoff som eg ikkje kjem på kva heiter akkurat no. Yves Rocher sine lakkar skal vera utan skadelege stoff.

Gjest StearinPikken
Skrevet

Jeg har neglelakker fra Barry M. De tørker fort og er utrolig holdbare.

Lakket neglene på en fredag og på onsdagen etter begynte det å å bli litt stygt på tuppen. Det skal sies at jeg da har vasket opp et par ganger og gjort som jeg pleier.

Skrevet
OPI inneheld et fy-fy farligt stoff som eg ikkje kjem på kva heiter akkurat no. Yves Rocher sine lakkar skal vera utan skadelege stoff.

Om skadelige OPI ingredienser

"OPI still uses in their products three industrial chemicals--dibutyl phthalate (DBP), formaldehyde and toluene--that have been linked to cancer and reproductive harm. Although OPI has reformulated their nail polish to comply with the European Union Cosmetics Directive, thus removing dangerous chemicals from the products they sell in Europe, they refuse to sell those safer, reformulated products here in the United States."

Virker som om OPI kjøpt i Europa er OK, mens den kjøpt i USA ikke er bra. Handler man på nett så kan man aldri være 100% sikker på hva man får, så kanskje greit å holde seg unna OPI da...

Gjest Gjest_bertine_*
Skrevet

Dior og Este Lauder sitter lenge på mine negler og har god "kost". Chanel har noen flotte farger men er vanskeligere å legge fordi kosten er litt for lang, den sitter heller ikke like lenge.

Skrevet
Jeg syns H&M sine faktisk er ganske bra. De tørker raskere enn andre normale neglelakker og får en fin finish. Holdbarheten er også på høyde med dyrere merker. Det eneste er at utvalget av farger er litt dårlig til tider.. :)

Dior og Este Lauder sitter lenge på mine negler og har god "kost". Chanel har noen flotte farger men er vanskeligere å legge fordi kosten er litt for lang, den sitter heller ikke like lenge.

Må berre seie meg heilt einig med Mischa her! Eg kjøpte ein neglelakk på HM (har ein del frå før også som eg er nøgd med) i forgårs og den tørka fort og er endå heil (to dagar etterpå). Dei krukkene dei hadde før som var runde var veldig gode, dei nye dei har fått no har eg som sagt også eit godt inntrykk av.

Har også vore nøgd med Maybelline sine neglelakkar. Og som Bertine-gjesten over her seier, så er Estee Lauder sine bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...