Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har mensen for andre gang nå. Det er 2 mnd sia forrige gang. Hvor lang tid har det gått mellom deres menstruasjoner etter at dere sluttet på p-pillen eller p-sprøyta (eller annen hormonprevensjon)?
Gjest Gjest_mozilla_* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har mensen for andre gang nå. Det er 2 mnd sia forrige gang. Hvor lang tid har det gått mellom deres menstruasjoner etter at dere sluttet på p-pillen eller p-sprøyta (eller annen hormonprevensjon)? Det gikk 2 mnd før jeg fikk mens etter pilleslutt. Hadde da mens 2 ganger, før jeg mista mensen i 5 mnd og har ennå ikke fått den igjen... :-/
helenaa Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk første mens etter en måned, så gikk det to måneder, neste kom etter 1.5 måneder. Jeg har gått på sprøyta i flere år, men siste året før jeg slutta med prevensjon gikk jeg på p-pille.
Concertina Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg gikk på p-piller i 10 år fram til januar i fjor, fikk mensen igjen med engang - hadde 28-29 dagers sykluser helt fram til november, og de to siste syklusene har vært lengere av en eller annen merkelig grunn (denne perioden tror det rett og slett kommer av at jeg var for spent slik at EL ble 5-6 dager forsinket). Jeg vet jeg har hatt EL hvertfall det siste halve året siden jeg har tempet og sjekket sekret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå