Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mener du ja...

Ikke alle som er fullt så hysteriske som du.....

Alle er vel enige i at alkohol og graviditet ikke passer sammen. Å bli brisen når man vet at man er gravid, er uaktuelt.

Men å ta seg et glass rødvin i godt selskap, spesielt den siste perioden av svangerskapet, er ikke farlig.

Slik skremselspropaganda som du kommer med, syntes jeg er helt på jordet!

Gjest Anonymous
Skrevet

Trodde du kom en ordentlig link som beviste dine skremmselsmeninger, men så var det bare en link til det vi diskuterer i en annen link. :o

Ikke flere egne argumenter? :ler:

Tror de fleste gjør alt de kan for å få et friskt barn.

At enkelte aldri burde vært foreldre er en helt annen diskusjon.

Skrevet

Dere kan jo gjøre som dere vil. Her har i hvertfall noen funnet frem forskningsresultatene og de ligger så alle kan lese dem.

Så får hvert enkelt følge hjertet sitt. Klarer dere ikke gå gjennom svangerskapet uten et glass vin i ny og ne - så må dere nesten bare drikke det. :)

Skrevet
Trodde du kom en ordentlig link som beviste dine skremmselsmeninger, men så var det bare en link til det vi diskuterer i en annen link. :o

Ikke flere egne argumenter? :ler:

Tror de fleste gjør alt de kan for å få et friskt barn.

At enkelte aldri burde vært foreldre er en helt annen diskusjon.

Der er forskningsreslutater der da.

Men jeg ser jo tegningen. Siden du er anonym mener jeg. :) Håper du får friske barn selv om du drikker alkohol under svangerskapet - for barnas skyld

Gjest Anonymous
Skrevet
Håper du får friske barn selv om du drikker alkohol under svangerskapet - for barnas skyld

Din vemmelige hykler. :evil: :evil: :evil:

Ikke har jeg noengang sagt at jeg vil drikke under et evt. svangerskap.

Ikke vet du hvem jeg er.

Ikke vet du om jeg er avholdsmenneske.

Ikke vet du om jeg har barn som er skadet.

Ikke vet du noe som helst annet enn at du er dømmer og bøddel over de som er gravide og har nyter et glass alkohol en gang i blandt.

Skamme deg. :evil:

Skrevet

Jaja - du får mene og tenke hva du vil. Jeg gidder ikke svare på innlegg som dette lenger. For det er jo tydlig at du bare skal slenge dritt. Men at du samtidig blir døds fornerma om noen svarer deg på tiltale. Hvis du vil ha respekt tilbake kan du kanskje prate litt skikkelig selv da. Og ikke kalle folk for hyklere og skremselspropaganda og påstander om egne meninger og ikke. Svar skikkelig så kan du forvente en skikkelig tilbakemelding.

Sier jeg....

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvordan er det mulig? Her prøver noen og videregringe ytterts viktig informasjon. Ja, informasjon som for mange vil være livsviktig. Så kommer noen tullinger av gjester og latterliggjør hele tråden med kverulering og drittkasting?

Hva er det som feiler dere mennesker? Er dere sjalu for at andre vet noe og brenner for noe som dere ikke visste?

Gi fred å la informasjonen stå ren og tilgjengelig for dem som måtte ønske å se det. Hvorfor må dere lage det til en kveruleringstråd så det mister hele meningen? Skamme dere.

Skrevet

Dette blir bare tull. I den andre tråden virker det som om dere holder dere godt til sak så den er grei, men denne stenger jeg.

Grunnen burde dere vite selv.

- moderator

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...