cajac Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Vi lurer på hvor vi skal dra, har vært i Inda en gang for veldig mange år siden, men ikke i Dubai.. Har dere noen erfaringer fra noen av de stedene?
_Boble_ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg hadde reist ti Dubai. Rett og slett fordi jeg har hørt mye posetift om dette stedet og det er billig smykker der. Halv pris fra Norge
rsa Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har vært i India to ganger. Sist gang var i 1993 da..... Må si at jeg gleder meg til neste tur dit. Det er jo et helt fantastisk land, med fjell og snø i nord, og varme ellers i landet. Mange inntrykk, og opplevelser. Jeg har ikke vært i Dubai, men har utrolig lyst til å reise dit en gang også. India er mennesker, severdigheter (f.eks. Taj Mahal, Ganges), diversitet (både religion, språk osv.), templer, strandliv, shopping og så utrolig mye mer. Du får lese litt om hver av landene, og finne ut hva dere vil ha ut av turen. Google "honeymoon india", og du får opp gode reisetips. Lykke til med valget, og god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå