Gå til innhold

Det verste du vet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ekstrem lav toleransegrense for menneskelige lyder, og det hemmer meg litt i hverdagen. Kan nesten bli rasende av å høre høylytt tygging (harde frukter og grønnsaker er verst, gulrøtter, epler...).

Skjønner ikke at så mange mennesker skal lage lyder hele tiden! Krafsing på jakkeermene sine eller fikling med programmet under en klassisk konsert, mumsing av popcorm i stille scener på kinoen... Prøver å ta konsekvensen av det ved å alltid kjøpe billett ytterst på en rad hvis jeg skal på kino el.l.

Og snorking, ja, det gjør meg også sint. Jeg vet dette er mitt problem, altså, men jeg synes nesten det er frekt at en person som snorker kan holde mange "uskyldige" våkne i en togkupe, for eksempel, med nattoget, og at det ikke skal være lov til å vekke denne personen og spørre om man kan "bytte", slik at han kan være våken mens andre får sovet litt.

Jeg innbiller meg at jeg må ha nesten superhørsel, eller noe :) Men det er vel bare en ting jeg er fiksert på. Som framkaller, helt ubegrunnet, et voldsomt raseri, slik at jeg må bare gå ut av rommet, klarer ikke å holde ut :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ord deling

Fullstendig enig i den der altså!!! Men slik blir det når folk oversetter direkte fra engelsk og amerikansk. Men huttetu så mange orddelingsfeil som har dukket opp nå! UTROOOLIG irriterende spør du meg! Men så er jeg pirkete også da!

Skrevet
Hva er det verste du vet?

Bilister som kutter svinger og som kjører saaaaakte over kryss.. og som tuter høyt når de selv ikke overholder vikeplikten!!!

Skrevet (endret)

Det verste jeg vet er å ringe til noen med telefonen.

Endret av CrizzBee
Skrevet (endret)

Folk som spiller øredøvende musikk på lange togreiser, eventuelt folk som snakker høyt i mobilen (ofte lenge om gangen). Ellers irriterer jeg meg litt over de som ikke klarer å stå på riktig side i rulletrappa og sperrer for alle andre. I tillegg folk som snakker i en belærende tone, som om jeg ikke klarer å tenke meg til de mest åpenlyse ting selv. Og muntligeksamener, er ingen fan av dem.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av yvonne
Gjest marihan
Skrevet

Å stå å vente på bussen.. Det er så kjedelig, og bestandig kaldt! I tillegg kommer de aldri når de skal.

Gjest StearinPikken
Skrevet
Folk som spiller øredøvende musikk på lange togreiser, eventuelt folk som snakker høyt i mobilen (ofte lenge om gangen). Ellers irriterer jeg meg litt over de som ikke klarer å stå på riktig side i rulletrappa og sperrer for alle andre. I tillegg folk som snakker i en belærende tone, som om jeg ikke klarer å tenke meg til de mest åpenlyse ting selv. Og muntligeksamener, er ingen fan av dem.

Nå er det jo ikke rulletrapp-koder så innarbeidet her i landet. Det er nok bare de aller fleste som har vært i London eks.vis som drar med seg dette hjem. Når det er sagt så skulle man jo ønske det ble satt opp skilter her i Norge også om akkurat det.

Skrevet

Joda, det er godt mulig, men i Oslo så er jeg ihvertfall vant til at folk står på en side av rulletrappa.

Gjest Korrekt
Skrevet

Liker dårlig de som kun ser en side av en sak og hetser et svakt menneske.

Jeg liker ikke lever til middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...