Gjest Cataliina Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvor er det bra å reise hvis man vil ha en romantisk ferie noen dager i påsken (ikke en hel uke)? Kan eventuelt være i Norge, men helst utenlands. Noen som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hvor er det bra å reise hvis man vil ha en romantisk ferie noen dager i påsken (ikke en hel uke)? Kan eventuelt være i Norge, men helst utenlands. Noen som har tips? Praha! Kjempefin by
Gjest pirjo Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 JA!!! Praha! Eller Roma eller Paris eller Madrid eller....
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Edinburgh...verdens mest romantiske by
Eline1986 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg synes nå København er en fantastisk by året rundt, kanskje spesielt når det begynner å bli vår! Også er jo danskene så hyggelige!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 jeg har vært i div norske byer i påsken, og det er stille. stille. også Oslo er stille i påsken. Hvis du vil se natur og vakre omgivelser gjør det kanskje ikke noe men den ultimate påskebyen må jo være Roma.
Gjest Ansjoni Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 jeg har vært i div norske byer i påsken, og det er stille. stille. også Oslo er stille i påsken. Hvis du vil se natur og vakre omgivelser gjør det kanskje ikke noe men den ultimate påskebyen må jo være Roma. Roma i påska tror jeg er slitsomt.
Gjest Cataliina Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Det blir visst en uke istedet, wee, blir en deilig ferie til Tenerife!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå