Augustbrud02 Skrevet 24. april 2003 #1 Skrevet 24. april 2003 Vil bare ønske Frida lykke til med den store dagen i helga! Håper virkelig du kommer tilbake her med et fyldig referat og gjerne også bilder. Husk også på å fortelle meg hvordan brudepikene synes det var å være ”prinsesser” også da!
Gjest Frida Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 Ja nå er nervene i høyspenn. Kun 1 dag igjen. Håper at alt nå er i orden og at jeg har husket på alt. Nå holder jeg på å pakke til bryllupsreisen som går til Roma og Toscana. Har også huset fullt, min søster og to barn, så her er er det livat. Augustbrud: Prøvde tiaraene på brudepikene i går og de strålte. De ble kjempefine. Skal sende deg bilde!!!! Nei jeg har jo ikke tid til å være her inne nå, må jo sjekke over alt for ènte gang. Jeg skal komme med referat etter reisen vår.
Augustbrud02 Skrevet 25. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2003 Augustbrud: Prøvde tiaraene på brudepikene i går og de strålte. De ble kjempefine. Skal sende deg bilde!!!! Så moro da! Gleder meg virkelig til å se bilde etterpå! Ha en flott dag, og det vet jeg at dere får!
Juli2003 Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 LYKKE TIL! Krysser fingrene for at alt går som det skal for dere i morgen! Gleder meg til referatet :D Det blir nok en fantastisk, uforglemmelig dag - nyt den! Klem fra Silje
RoadQueen Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Lykke til!! Håper dere får en glad og minnerik dag.
monja Skrevet 25. april 2003 #6 Skrevet 25. april 2003 Lykke til, Frida! Håper dere får en dag verdt å huske hele livet
Solstrålen Skrevet 25. april 2003 #7 Skrevet 25. april 2003 Å, så morro!!! Nå braker det løs jenter!!!! En etter en i helgene framover KJEMPELYKKETIL, Frida!! Nyt dagen deres!
Tyren Skrevet 27. april 2003 #9 Skrevet 27. april 2003 Håper dagen har vært alt det du håpet på hittil idag!!! Det er noen timer igjen og de blir forhåpentligvis like bra som resten har vært!! :D
Augustbrud02 Skrevet 28. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2003 Håper dagen var kjempefin! Gleder meg til å høre om den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå