Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neste helg skal vi treffe presten vår :D

Hvordan var deres møte?

Er det noe spesielt vi må huske på å spørre om?

Spennende! Nå går det fort til bryllupsdagen :hjerte:

K.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vårt møte med presten var hyggelig og avslappende. Det fant sted i kirken, så vi øvde oss på hvordan vi skulle stå og å svare ja! Vi måtte presten dagen før bryllupet. Da hadde vi alt friskt i minnet!

Stort sett var det ikke så mye vi måtte huske på å spørre om, for presten spurte oss om det meste. Dessuten hadde vi vært på en fellessamling noen måneder før bryllupet hvor dette med musikken, solister osv. ble informert om. Vi hadde bestemt oss for marsjer på forhånd, mens salmene kom vi frem til i samarbeid med presten. Dessuten informeret vi presten om at vi skulle ha solist.

Lykke til på den store dagen! Husk å nyte den!

:D

Hilsen Lille meg

Skrevet

Jøss så tidlig dere får møte med presten! Det kunne jeg tenkt meg og hatt også - og heller hatt litt oppfriskning på generalprøven i kirken....

Eller kanskje ikke ? Det er jo kanskje greit at han har oss "friskt i minne" også? Han har kanskje mange par han skal huske?

Ja,ja vi skal i hvertfall ikke ha møte før ca 2 uker før.

Kirkekontoret sa at de tok kontakt med oss når det ble aktuelt så vi får bare vente!!! :blunke:

Gleder meg! :D

Skrevet

Den praten med presten er kjempekoselig, og det er mest en prat om løst og fast. Vi ble spurt om hvorfor vi hadde valgt hverandre, hva vi likte med hverandre og litt om interesser.

I tillegg er det greit å ha et utkast på sangheftet slik at presten kan få se det, samt ha bestemt hvilke salmer og marsjer dere ønsker.

Skrevet
Jøss så tidlig dere får møte med presten!

Grunnen til det tidlige møte er at vi ikke bor i den byen vi skal gifte oss i.

Det er litt langt å reise, så det må planlegge litt.

Regner med at vi skal ha en form for generalprøve i kirka dagen før eller

noe. Det går vel bra uansett :D

Tusen takk for svar alle sammen!

Jeg gleder meg til neste helg :D

K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...