Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Okei, sånn her er det: Jeg begynte i ny jobb for en stund siden. Og ble veldig god venn med en av di andre ansatte, Ole. Ole er veldig søt, har humor og sjarm. Han har ei "dame" altså ei som han har holdt på med, hun heter Maria. Maria har "brukt" Ole. På en måte.. hun har tatt han til seg når hun ville, og kasta han bort når hun ikke ville. Når jeg kom inn i bilde ble hun veldig sjalu og bestemte seg for å ha et forhold til Ole, og nå er de sammen. På julebordet til jobben gikk det hett for seg med flørting og roting mellom meg og Ole, men dette var før Ole og Maria ble sammen(det var dette som gjorde Maria sjalu) Fordi om Ole og Maria ble sammen, fortsatte jeg og Ole å henge sammen, og på fest ender vi ofte opp med å rote. :s sist gang vi rota sa han at han har tenkt mye på meg, og sa at hvis jeg hadde sakt tidligere til han at jeg likte han hadde vi vært sammen nå... Men så sier han senere at han ikke vil jeg skal ha følelser for han, for da kan han ikke være "normal" rundt meg. Jeg blir utrolig forvirra! Men det er han jeg vil ha! Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjør for å få han?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Det første du gjør, er å slutte å rote med han på fest osv. For da får han i pose og sekk. Han har deg og Maria. Trekk deg tilbake og la han få tenke litt på hvem han egentlig vil ha. Han har dog fri vilje, og ble sammen med henne av en grunn. Om han er forelsket i henne eller ei, kan ikke jeg vite. Men noe må det ha vært. Uansett, du gjør feil i å være involvert med en som har en kjæreste. Du burde tenke på hva det sier om han at han gjør slikt. Hvis han gjør det med deg, kan han gjøre det mot deg. Men uansett, hold deg litt unna en liten stund. Fortell han hva du føler hvis du vil. Men ikke bidra til å gjøre ham en drittsekk. Hvis han får tid til å savne deg og tenke at det er enten deg eller Maria (og ikke begge, slik det er nå) så kan det hende han gjør det slutt med henne og velger deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå