top shop Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er det noen som vet noe om Top shop kjeden har planer om å gjøre det mulig for oss nordmenn å få kjøpt klær fra nettbutikken? De har såå mye fint og hadde blitt kjempe glad om kjeden snart skjønte at det er det flere i Norge som også gjør.. Vet noen også hva grunnen til at de ikke shipper til norge er? Klem fra Top shop elsker<3
Nausicaä Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Er det ikke Top Shop i Bogstadveien? Jeg mener i alle fall at jeg var der for et par år siden.
tuji Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Nei, det er det ikke. I så fall må det være en annen butikk som kaller seg det samme som kjeden.
Nausicaä Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Beklager, jeg har nok blandet det med noe annet.
Gjest spådame Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Beklager, jeg har nok blandet det med noe annet. Ubekreftet melding om at Top Shop kommer til Hegdehaugsveien/Bogstadveien i høsten 08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå