Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg gode produkter jeg kan bruke ved bruk av føner og rettetang?. Har nesten hel bleket hår så jeg trenger gode produkter..... C";)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen anbefale meg gode produkter jeg kan bruke ved bruk av føner og rettetang?. Har nesten hel bleket hår så jeg trenger gode produkter..... C";)

Hei!

Selv bruker jeg Schwarzkopf Osis Flatliner Iron Serum, og er kjempe fornøyd. Den beskytter mot varme (inntil 200 grader) og holder fuktigheten i håret. Dessuten kommer den med en veldig praktisk pumpe :)

Skrevet

Jeg hadde også tenkt på å starte en tråd med samme emne, men nå kan jeg jo bare følge med her istedet. *abonnere*

Skrevet

Jeg har også bleket hår og har prøvd masse forskjellig. To av de til GHD og Paul Mitchell sin varmebeskyttende spray gjorde alle at håret mitt ble veldig tørt og slitt - merket stor forskjell bare på en gangs bruk.

Er kjempefornøyd med en fra Sebastian, rund flaske med noe rødt på - men lurer på om den har gått ut av produksjon for jeg finner den ikke noe sted lenger :-( (derfor jeg har prøvd de andre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...