Gå til innhold

Dame som liker "games"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har møtt en jente som jeg liker godt, problemet er at hun tydligvis liker å spille spill.

Etter en kjempefin tid med mye bra kontakt, så gikk hun på fest nå i helgen.

Plutselig får jeg en melding om at hun har hatt det så hyggelig med en svenkse (av alle ting) at han var kjempe morsom bla bla bla.

Jeg svarte bare, så flott. og ikke mer en det, men tenkte mye på det i ettertid.

Kvinner, hva betyr det når en jente gjør det mot en gutt, ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men så lenge du viser at du ikke bryr deg så vil det gjøre henne mer interesert i deg. Garantert.

Skrevet

Tullball. Dette er jo bare for å sjekke om du i det hele tatt er interessert. Du bør straks sette inn støtet. Hva med å bli lekesjalu? "Hva?? Treffer du andre gutter enn meg?" :-P

Skrevet

Jeg er ei jente, og jeg spiller spill. Men hvis det du beskriver er det eneste tilfellet, så spiller hun ikke akkurat spill. Hun skulle nok bare sjekke om du brydde deg, og svaret ditt viser at du ikke brydde deg :P

Enten blir hun sint og går videre, eller så kommer a etter deg sterkere enn før. Uansett, hvis du spiller tilbake, så kommer dere til å bli fanget i et spill som aldri ender. Møt henne, snakk med henne, fortell hva du føler og si at du vil ha alt eller ingenting. No games.

Gjest Gjest Trådstarter
Skrevet
Jeg er ei jente, og jeg spiller spill. Men hvis det du beskriver er det eneste tilfellet, så spiller hun ikke akkurat spill. Hun skulle nok bare sjekke om du brydde deg, og svaret ditt viser at du ikke brydde deg :P

Enten blir hun sint og går videre, eller så kommer a etter deg sterkere enn før. Uansett, hvis du spiller tilbake, så kommer dere til å bli fanget i et spill som aldri ender. Møt henne, snakk med henne, fortell hva du føler og si at du vil ha alt eller ingenting. No games.

Takk for svar alle sammen, kan vell fortelle at vi har en historie med mye spill, men jeg er så dritt lei av det nå at jeg enten svarer ironisk noe som ikke er så veldig lurt, eller bare ja flott eller noe i den duren. lol

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg syns faktisk du svarte bra...hun prøver kanskje å gjøre deg sjalu, som er ekstremt tullete, og du holdt deg rolig og ga et saklig svar, kudos til deg for å ikke leke tulleleker.

Skrevet

En ting er sikkert. Hvis du vil ha henne må du jobbe for å få henne. Flørt, flørt, flørt. Aldri la hun vite hvor hun har deg. Før... hun viser sin frustrasjon på et eller annet vis over manglende kontroll over deg. Da har du henne. Men dette krever tålmodighet.

Gjest Gjest Trådstarter
Skrevet

Hei takk for nye svar.

Sant jeg liker å flørte ikke noe problem, men når det føles mer ut som en jobb i lengden så gidder jeg ikke mer. hehe Da får hun heller bli en venn isteden. :)

Men skal ikke gi meg enda. hehe

Skrevet

Da svarer du: "Kult! Svenske karer er sikkert like deilige som svenske damer. Jeg krysser fingrene for at du får ham!"

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Kommer an på alder og hvem hun er, men for noen kvinner kan det bety følgende:

1) Hun er ganske interessert i deg, og forteller deg derfor at hun er attraktiv blant andre også, slik at du skal storme frem og kapre henne, før noen andre ivrige kjekkaser gjør det.

2) Hun er interessert i deg og vil teste ut om hun får reaksjoner fra deg når du får vite at hun omgås og er populær blant andre menn. Er du likegyldig og sier "så flott" kan hun ta det som et signal på at du ikke er interessert og dermed tenke at det toget er gått, og at hun bør se seg om etter andre enn deg.

3) Hun er passe interessert i deg som en blant flere aktuelle. Du kan vinne frem dersom du anstrenger deg litt og er mer offensiv og på hugget.

(4) Hun var ikke så interessert likevel, det var du som la mer i det.)

Skrevet

Ingen er oppriktig interessert når det blir på den måten. Virker umoden- eller så vet hun ikke bedre..

Kunne kanskje gjort det selv når jeg var på ungdomsskolestadiet for å si det slik..hadde ikke brydd meg om jeg var deg;)

Skrevet
Hei takk for nye svar.

Sant jeg liker å flørte ikke noe problem, men når det føles mer ut som en jobb i lengden så gidder jeg ikke mer. hehe Da får hun heller bli en venn isteden. :)

Men skal ikke gi meg enda. hehe

Tro meg-det er nettopp nå du skal gi deg;)...gjør det- og se hva som skjer..

Gjest Gjest Trådstarter
Skrevet
Tro meg-det er nettopp nå du skal gi deg;)...gjør det- og se hva som skjer..

Hei og hå, var nettopp det jeg endte opp med å gjøre, også begynte meldingene å tikke inn på mobilen dagen etter.

Kvinner er noen rare skapninger, synd at man blir forelsket i dem haha. :P

Skrevet
Hei og hå, var nettopp det jeg endte opp med å gjøre, også begynte meldingene å tikke inn på mobilen dagen etter.

Kvinner er noen rare skapninger, synd at man blir forelsket i dem haha. :P

Unnskyld, men er du egentlig interessert i jenta? I og med at du ikke "gidder" - da spiller jo du også spillet. Det mest effektive er jo å sette seg ned med henne å si i fra hvor landet ligger! At du ikke gidder spillene - hvis du mener det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...