Gjest The Magic roundabout Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Enkelt å greit, dette lurer jeg på: kan man selv farge på hår som er stripet?
Gjest TMR Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Enkelt å greit, dette lurer jeg på: kan man selv farge på hår som er stripet? Så rart at ingen vet dette.
Aurela Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Så rart at ingen vet dette. Kanskje ingen har svart siden de fleste er på jobb på denne tiden av døgnet, og kanskje sjekker KG litt senere på kvelden? Ellers kan jeg ikke svare på mer generell basis enn at jeg tror da det skal gå.. Men, hva vet nå jeg :gjeiper: Endret 14. januar 2008 av jente89
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Det kommer helt an på hvilke farger du har. Jeg hadde bleket striper i håret og fikk vite at jeg risikerte at de ble rosa om jeg farget håret (skulle da farge det brunt). Det gikk bra, men det var fordi det var veldig lenge siden jeg stripet det. Så det kan gå bra og det kan gå ikke bra.
*Ariel* Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Du kan fint bruke alle farger som har 3, 4 eller 5 etter komma. De har gyldne toner og de lyse stripene vil da ikke bli grønne, som de ofte kan bli hvis du velger andre tall etter komma. Etter man har jevnet håret med dette, så kan man bruke hva som helst oppi uten fare for feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå