Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med å kjøpe herfra? Det står på nettsidene at de har rask levering, og prisene er greie. Men jeg har bestilt, har enda ikke fått varene og de svarer ikke på mail.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har erfaringer med å kjøpe herfra? Det står på nettsidene at de har rask levering, og prisene er greie. Men jeg har bestilt, har enda ikke fått varene og de svarer ikke på mail.

Har samme problemet selv, har bestilt 4 spill for 6 uker siden, kommer aldri.. Jævla drittsted spør du meg..

Skrevet

Har enda ikke fått dvd-en min, nå er det 5 uker siden jeg bestilte. Kommer aldri til å kjøpe derfra igjen!!

Skrevet

Bestilt noen billige varer derifra (DVD til 49,- som for eks. blood diamond, babel, departed) som de hadde på lager. Fikk det i posten etter en dag, så det fungerte fint.

Skrevet

TS her.

Varene jeg bestilte hadde de også på lager, så skulle ta 3 dager, men har enda ikke fått. 4 uker nå. Men bra at noen har positive erfaringer med de, da kan det jo hende jeg får tingene mine etterhvert.

Skrevet
TS her.

Varene jeg bestilte hadde de også på lager, så skulle ta 3 dager, men har enda ikke fått. 4 uker nå. Men bra at noen har positive erfaringer med de, da kan det jo hende jeg får tingene mine etterhvert.

Jeg fikk kontaktet de, de sier det er pga leverandøren att de ikke får sendt.. Jeg er nå på min sjuende uke med venting.. De burde informere litt mer om ting, er utrolig irriterende!

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet
Jeg fikk kontaktet de, de sier det er pga leverandøren att de ikke får sendt.. Jeg er nå på min sjuende uke med venting.. De burde informere litt mer om ting, er utrolig irriterende!

Hvordan klarte du og få kontakt med dem?

Når jeg søker på nettsiden demmes kommer jeg ikke inn dert lenger.

Har bestillt varer for 4 uker siden og fått en ordrebekreftelse,men varene lar vente på seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...