Gå til innhold

Singles behov...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg undres om det er mulig å få noen innspill her...

Jeg vet jo at jeg ikke er alene i settingen: passert 40 (så vidt), ny-single (Ut av forhold for ca. ett år siden), endret fokus (Ble pappa for kort tid siden; forholdets nest siste eventyr resulterte i en skjønn liten jente), er solskinnspappa og har det til daglig ikke så verst... men...

Først som en avklaring: Jeg er ikke en "lonely rider", jeg trives best i tosomhet, men jeg er jo ikke akkurat "hot" på markedet" med historien jeg drar med meg! Så en ny kjæreste - om jeg ønsker meg en aldri så mye - henger litt for høyt for meg, i alle fall foreløpig.

OK, så kommer vi til temaet: Singles behov. Jeg har mine behov, og disse ønsker jeg på en eller annen måte å få tilfredstilt. Og behovet er ikke (nødvendigvis) sex (som vel alle trodde nå), men jeg har kjent savnet av kroppskontakt trenge seg virkelig på i de siste månedene!

Jeg har diskutert dette med en av mine bedre venninner som har vært single over en lengre periode, og hun fortalte at hun fikk tilfredstilt dette behovet ved å gå til aromaterapi eller massasje i ny og ne, og dette er et råd jeg har lyst til å prøve. Men jeg er nysgjerrig på om noen av mine "felles-skjebner" løser dette problemet på noen andre måter? (Har liksom ikke lyst å bruke alle tiloverskomne slanter på aromaterapi eller massasjeinstitutter heller... icon_smile.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har alle våre behov....

Når det gjelder den seksuelle delen har du jo frøken høyre......det er jo en grei måte å lette på trykket.

Personlig, syns jeg det er en grei måte å ha noen faste, gode fucking friends..altså ikke bare sex..men også vennskap12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...