Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei. Jeg har prøvd å bli gravid i seks månder, skulle hatt mensen for ei uke siden, men den er ikkje komt enda. Tok en test dagen etter mensen skulle komme, den var negativ, tok en ny test i går den var også negativ. Har ikkje hatt mensen smerter som eg pleier, (pleier å kjenne at mensen kommer ei uke i forveien.) Men i dag er eg veldig kvalm og har vondt i magen på høyre side. (krampe) Har ikkje hatt det sånn før, har også hatt vondt i kors ryggen en ukes tid, pleier ikkje å ha det ved mensen. Er det noen som veit hva dette kan være? kan eg være gravid?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hei! Det er egentlig umulig for oss her inne på forumet og vite om du er gravid eller ikke. Vent noen dager og se om mensen kommer. Om den ikke kommer iløpet av uka, ta en ny graviditetstest. Er den negativ, er det nok bare mensen som er litt forsinket, det er ikke unormalt... Lykke til!! Vi prøver også og jeg tror alt er symptomer på graviditet
jente 79 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Noen får utslag på graviditetstester senere enn andre... Hvis du er veldig usikker, mensen ikke dukker opp og testen er nagativ går det an å ringe legen din. De kan ta en blodprøve for å sjekke for deg.
Delfina Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Åssen gikk det? Jeg har like symptomer som deg og venter på mensen jeg å. Er flere dager på overtid..
Gjest TS Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Hei. Mensen er fremdeles ikkje komt, tok ny test i går og den var negativ også Har hat regelmessig mensen etter at eg slutta med pillen, veit ikkje ka som skjer...
jente 79 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Kan være krøll med pillene dine også... Jeg hadde regelmessing mensen i noen måneder før den plutselig krøllet det til. Etter det normaliserte den seg igjen...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har oxo samme greiene. Mensen sku vært her for noen dager siden, men har ingen antydning til den. Kjenner ingenting til typiske mensen-smerter som skulle ha vært nå. Og min test var oxo negativ...
Ritalina Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Er nok bare mensen som har "hengt seg opp" litt. Har skjedd meg før også. Aner ikke hvorfor, og den mensen som tilslutt kommer er ofte vondere og blodet er litt annerledes (bærer breg av at det ikke er helt friskt)...
Gjest Pupsilure Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Min venninne fikk ikke utslag på noen av graviditetstestene.Hun to mange! Hun fikk ikke mensen, og tok mange tester - alle var negative. Så da slo hun seg til ro med at hun ikke var gravid. Hun dro til legen og de prøvde å finne ut av hva som feilte henne, siden hun ikke hadde hatt mensen på en stund. Hun fant faktisk ikke ut at hun var gravid før i 4 mnd, og altfor sent til å ta abort... Legene ble svært flaue, og beklaget veldig at de ikke hadde sjekket graviditet på blodprøver eller ultralyd. (Dette var i frankrike) Så det kan jo hende du er gravid, men at det ikke slår ut på testen.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Er nok bare mensen som har "hengt seg opp" litt. Har skjedd meg før også. Aner ikke hvorfor, og den mensen som tilslutt kommer er ofte vondere og blodet er litt annerledes (bærer breg av at det ikke er helt friskt)... Det høres ut som en spontan abort for min del. Det oppleves ofte som en litt for sen mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå