Gå til innhold

Agape

Gjest Cataliina

Anbefalte innlegg

Gjest Cataliina
Skrevet

Hei! Tenkte jeg skulle skrive her siden sikkert mange har vært på lett etter den perfekte brudekjole, og muligens vært innom brudesalongen Agape i Oslo? Jeg skal ikke ha brudekjole, men galla/ballkjole, og lurer på om tilbudet der er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns tilbudet er bra der. dessuten er servicen kjempegod! hvertfall på hamar, der jeg ha vært. venninna mi har bestilt seg kjole der, og de er veldig behjelpelige med forandringer på kjolene, og du kan få de i nesten den fargen du vil :)

Skrevet

Jeg så etter forloverkjole der. De var kjempeflinke, blide og hyggelige. Ble ikke kjole derfra (valgte en mindre ballkjoleaktig et annet sted), men anbefaler de mer enn gjerne. Vi var i Oslo og fikk hjelp av en som het Hege.

Hm... Nå kjenner jeg nesten at jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte den kjolen, for den var dritfin og fikk frem øyenfargen min på en helt utrolig måte.

Skrevet

De var veldig blide og hyggelige. Men var kun inne i butikken i 10 min, så ikke en eneste kjole som jeg kunne tenke meg å prøve en gang.

Smaken er tross alt forskjellig, så kan jo hende du finner mange du synes er fine der.

Hyggelige var de i allefall.

Skrevet
Hei! Tenkte jeg skulle skrive her siden sikkert mange har vært på lett etter den perfekte brudekjole, og muligens vært innom brudesalongen Agape i Oslo? Jeg skal ikke ha brudekjole, men galla/ballkjole, og lurer på om tilbudet der er bra?

Hei!

Jeg var der i fjor og kjøpte en gallakjole som jeg skulle bruke i bryllup. De hjalp meg med å finne forskjellige kjoler, og så ut hvilke kjoler som passet akkurat meg. Det var veldig mange fine kjoler der, og prisen er ikke så værst heller ;) Kan anbefale det på det sterkeste!

Lykke til ;)!

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole der. Jeg er så fornøyd med personalet, servicen og kjolene. Det er helt utrolig hvordan de tar imot folk altså! Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...