Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår på snart syv måneder snur seg i søvne over på magen. Vi snur henne tilbake på ryggen, men hun snur seg tilbake på magen. Er det noen som vet om det fortsatt er farlig med tanke på kvelning, krybbedød osv å sove på magen når man er 7 mnd? Eventuelt hva vi kan gjøre for å få henne til å sove på ryggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er noe "farlig". Når jeg var liten skulle jo egentlig babyene sove på magen for da var det det som var bra!!! Og jeg lever da ;)

Skrevet

Siden hun snur seg selv er det ingen fare. Jeg var også beskymret for dette, men helsesøster sa at siden barnet snur seg selv er det ingen fare. Jeg fikk beskjed om å ikke snu barnet igjen for da forstyrret jeg søvnen til barnet.

Skrevet

vår lille gutt på 6 mnd . snur seg også mange ganger i løpet av natta , men sovner aldri sånn..... han gråter alltid så da må jeg opp å snu han igjen...

men vi har fortsatt ikke fått han til å sove hele natta igjennom... han gråter opp til flere ganger i løpet av natta og da er jeg rask på bena for å gi han tytten....

noen som har tips til meg...? det er så slitsomt.. lite søvn på meg ...

Skrevet

Når de begynner å snu seg over på magen selv er det greit å la de sove sånn sies det. Jeg lot sønnen ligge på magen da han begynte å snu seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...