Gjest Gj--eest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei, har en del blodårer på penisen, hvorfor er det det? Onanerer jeg for mye? Syns den er stygg, åssen skal jeg få dame med dette problemet?
Amalie_85 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Kan ikke helt se problemet ditt. Alle de jeg har sett på nært hold har da blodårer på seg. Fant dessverre ikke noe godt bilde på nett for å vise. Men fant dette da: Penis Og man ser da at han har blodårer på penis, men sambo har mer tydelige blodårer enn det, noen ganger er de mer uthevet enn andre ganger. Og ikke finner jeg det ekkelt, og ikke syns jeg det er unormalt! Så hvis ikke hele penisen din bare ser ut som en stor blodåre tror jeg ikke andre vil finne den så veldig ekkel
Gjest gggggg Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Kan ikke helt se problemet ditt. Alle de jeg har sett på nært hold har da blodårer på seg. Fant dessverre ikke noe godt bilde på nett for å vise. Men fant dette da: Penis Og man ser da at han har blodårer på penis, men sambo har mer tydelige blodårer enn det, noen ganger er de mer uthevet enn andre ganger. Og ikke finner jeg det ekkelt, og ikke syns jeg det er unormalt! Så hvis ikke hele penisen din bare ser ut som en stor blodåre tror jeg ikke andre vil finne den så veldig ekkel Den har en litt stor blodåre på midten også noen små rundt forbi.
Gjest lissi32 Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Tror du skal være glad du har blodårer på den i det hele tatt, ellers hadde du ikke fått stå heller;OL
Amalie_85 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Den har en litt stor blodåre på midten også noen små rundt forbi. Da syns jeg den høres veldig normal ut Du kan nok puste letter ut Min samboer har to som er veldig tydelige og så noen små rundt......så din er nok slik den skal være vil jeg tro
Gjest Shelob Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Nei nei nei, dette må du ikke bekymre deg for. Blodårer er deilig!
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Oh blodårer er jo skikkelig sexy. At du ser blodårene på en stiv pikk er bare deilig
FantasDick Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Dette er helt vanlig - ikke noe å bekymre seg for!
DDuck Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Hei, har en del blodårer på penisen, hvorfor er det det? Onanerer jeg for mye? Syns den er stygg, åssen skal jeg få dame med dette problemet? Jeg syns det er skikkelig sexy jeg Tror ikke det skal være noe problem for deg å få dame :)blir jo bare ekstra knudrete
Gjest Gjest_T.J_* Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Hei for det første trur jeg alle gutter har blodårer som synes når penisen deres bilr hard, for tross alt så blir penisen pumpet med blod for og bli hard, og da vil de vises siden det går mye blod igjennom dem når den er hard. Pluss at når blodårene synes så vil jeg si den ser ganske så delig ut, puss at den ser sterk ut. Så vær fornøyd med den, selv om den er liten eller stor for egentelig så burde ikke det være så viktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå