Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man bruker aniktskrem, må man rense huden først da? Har ikke noe problemhud, men vil gi huden min litt fukt med en lett krem. Er det veldig nødvendig med rens først? Er det ikke noen vits med krem hvis en ikke renser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når man bruker aniktskrem, må man rense huden først da? Har ikke noe problemhud, men vil gi huden min litt fukt med en lett krem. Er det veldig nødvendig med rens først? Er det ikke noen vits med krem hvis en ikke renser?

Vil jo si det er bedre enn ingenting :) Du tilfører jo tross alt huden din fuktighet.

Men huden din (og hendene du påfører med) bør jo helst være ren!

Skrevet

Som nevnt over så er det viktig at huden (og hendene) er rene før du påfører kremen, ellers gnir du smuss og drit inn i porene, og det er ikke noe særlig... Smuss og drit får man på huden bare av å være ute en stund, så det er en fordel å rense først

Skrevet

Du vil jo få bedre effekt av kremen dersom den legges på ren hud. Hvis stoffene i kremen må passere et lag av skitt og fett først, så vil det ikke være mye som når inn til de dypereliggende hudlagene. Da virker nok ikke kremen slik du ønsker heller. Å ikke rense først kan sammenlignes med å bone et skittent gulv.. :)

Skrevet

Har dere tips til en god, men billig ansiktsrens? Har ikke lyst til å bruke masse penger på det, siden huden min ikke er så verst:)

Skrevet

Ta deg en tur på apoteket og se :) Der har de mye bra til en rimelig penge

Skrevet

Hvis du ikke bruker makeup på huden kan en rimelig ansiktsvask være tingen. Jeg har tidligere brukt nivea visage sin og l'oreal. Synes de var gode. Garnier også forøvrig...fås på matbutikken til en billig penge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...