Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 15 år, er jeg blitt single igjen. Jeg freaker ut ved tanken på å date, da det er mye vann som har rent under brua siden jeg sist var single. Jeg aner ikke hva som er nytt på dating-markedet og vet at dating "reglene" har endret seg drastisk siden min tid. Er det noe som jeg bør "vite", nye "regler" eller whatever? Akkurat for øyeblikket føler jeg meg som en akterutseilt dust og temmelig usikker. Setter pris på tips. Jeg er i 30-årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.vitalcoaching.com/dating/seduction/seduction.htm

Her er det mye bra råd om dating/sjekking for damer.

Det er en bok som heter dating på norsk hvor to damer har intervjuet masse unge norske kvinner og menn om dating. Der kan du jo få innsyn i hvordan ting er.

Elers er det jo bare å lese tråder her i et par uker så ser du hvordan ting foregår.

Begynn å tren hvis du ikke gjorde det før. Legg litt ekstra energi i å se bra ut med klær sminke etc. Gjør gøye ting som gjør at du kan møte andre samtidig som du utvikler deg slik som for eksempel salsakurs.

Generelt så er det bra for samtaler at man stiller åpne spørsmål og snakker fra et jeg perspektiv. Altså ikke var det bra i London, men hva synes du om London og ikke slalom er morsomt, men jeg synes at slalom er morsomt. De to tingene gjør at samtaler lettere kommer i gang, lettere oppretholdes og lettere blir personlige.

Les Tracey cox sine bøker superdate, superflørt, og Hot Love.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...