Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld, god kveld. Jeg har lest mange innlegg her på KG angående avstandsforhold, men jeg lurte på hvordan dere holder liv i forholdet deres?

Hvordan holder dere romantikken og gløden i forholdet deres? Hva gjør dere?

Jeg vil gjerne overraske kjæresten min, for det er en stund til jeg skal møte han.

Først tenkte jeg at jeg skulle sende blomster til kjæresten min i Trondheim,

men problemet er at jeg vil gjerne ha en plastikkrose i tillegg til de to rosene jeg skulle kjøpe, og legge ved et kort som det står: "Først når den siste rosen visner, vil jeg slutte å elske deg". Men det er vanskelig når blomsterbutikkene bare sender levende roser. Derfor må jeg droppe denne ideen.

Så, er det noen som har noen andre søte, romantiske ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cataliina
Skrevet

Nei, men jeg må bare si det var en kjempesøt idé du kom med der! :sjenert:

Hvor ofte sees dere, hvor går egentlig grensen på hva som er avstandsforhold og hva som er ikke? Jeg ser kun kjæresten min i helgene, pga militæret, og pga reise og streng periode for øyeblikket, har jeg ikke sett han på snart tre uker.. Men vanligvis er det hver helg :)

Noe som hadde vært søtt hadde vært å skrive ned mange grunner til hvorfor du elsker ham på lapper. Sånn lapp 1: Jeg elsker deg fordi du holder ut med meg selvom jeg til tider er umulig. og lapp 2: Jeg elsker deg fordi du er så utrolig søt hver gang du er stolt over noe du får til. Også gi ham lapper på forskjellige måter, eventuelt?

Skrevet

Det er koselig med små oppmerksomheter i hverdagen. Hurra for deg!

Skrevet
Nei, men jeg må bare si det var en kjempesøt idé du kom med der! :sjenert:

Hvor ofte sees dere, hvor går egentlig grensen på hva som er avstandsforhold og hva som er ikke? Jeg ser kun kjæresten min i helgene, pga militæret, og pga reise og streng periode for øyeblikket, har jeg ikke sett han på snart tre uker.. Men vanligvis er det hver helg :)

Noe som hadde vært søtt hadde vært å skrive ned mange grunner til hvorfor du elsker ham på lapper. Sånn lapp 1: Jeg elsker deg fordi du holder ut med meg selvom jeg til tider er umulig. og lapp 2: Jeg elsker deg fordi du er så utrolig søt hver gang du er stolt over noe du får til. Også gi ham lapper på forskjellige måter, eventuelt?

Vi sees ca hver 2.5 uke. Aldri hver helg, det blir litt for vanskelig siden han bor i Trondheim. Det er nok et avstandsforhold, noe annet vil jeg ikke si det er :P

Men problemet er egentlig hvordan jeg skal gi det til han? Han er jo deeeeer oppe. Og jeg er heer nede. Det må være noe som er litt enklere. Kan jo sende det i posten da, men.. Hm.. Usikker :)

Skrevet (endret)

Finn en passe stor pappeske og pakk mange små oppmerksomheter og send det som en fordundringspakke til han.

F.eks. liten ramme med bilde av dere to, litt godis, liten bamse med parfymen din på, yndlingstegneserien/bok, hjemmelaget oppskrift på noe enkelt han kan lage til bare seg, halvt smykke, varme ullsokker osv. Trenger ikke koste så mye.

Du kan jo kjøpe en liten bunke med kort og frimerker, så sender duhan titt og ofte noen ord som han finner i sin postkasse noen dager i uka :)

Jeg ville ha bedt om en t-skjorte fra han. En som han har brukt som du kan ha med deg i sengen din når du skal sove, slik at du kan lukte han.

Endret av Vici
Gjest *nurket*
Skrevet

Den mest romatiske overraskelsen jeg har fått av kjæresten min, var en pakke i posten, med to pakker med tørket ananas og en colakork hvor det stod "GID". DA ble jeg rørt til tårer. Dette fordi han VET hvor godt jeg liker disse, og jeg har ikke fått tak i akkurat dette merket her hvor jeg bor.

Men er det bare meg som ikke ser helt nødvendigheten med å til stadighet sende små påskjønnelser til kjæresten. Ja greit sånn innimellom som en liten overraskelse (en blomst, en liten ting man vet han vil ha). Men brev hver uke, da er det jo ikke noe overraskelsesmoment lenger, kun en hverdagslig greie. og forundringsesker med bamser, smykker og dill dall... Blir for mye av det gode syns nå jeg. Ser ikke helt for meg at det er helt det store for en mann jeg da. Akkurat som han ikke har nok rot fra før av ... hehehe... Jenter setter muligens mer pris på det.

Skrevet

Jeg er enig i at det ikke blir en overraskelse om det skjer hver uke, men sånn i ny og ne er koselig for alle uansett. Bare for å vise at man bryr seg. Og nå begynner det å bli en liten stund siden han har fått noe kos.. (ja, ikke at jeg noen gang har fått det, men..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...