Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har nettopp møtt ei flott dame i jobbsammenheng, jeg er 30, hun er 27 år. Hun er ei kjempejente!! Vi har mailet ect, og kommet frem til at vi begge håper på at vi kan vere gode venner. Hun har midlertidig samboer og jeg har forstått at ikke alt er like bra med forholdet. Jeg er reelativ direkte i min uttalelse, og kom til å si at dersom det ikke gikk bra med forholdet hennes, så kunne jeg ta henne med på date. Hun svarte at hun var sjarmert! Nå har hun kommet med forslag om at vi bør treffes. Jeg tror ikke hun er den personen som flørter med alle, og hun har vert samboer i 4 år. Jeg vil ikke vere tredje mann.... at hun skal bruke meg som elsker eller noe, og jeg ønsker henne det beste. Men jeg er så forelsket i denne dama. Hvordan skal jeg forholde meg til henne?
Turid Laila Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hold det på et rent vennskapelig plan så lenge hun er i et annet forhold. Bli bedre kjent men ikke involver deg seksuelt med henne før hun evt har valgt å avslutte forholdet til samboeren. Det blir ALLTID kluss når man går bak ryggen på folk, jeg tror det vil være lurere for et evt forhold mellom dere to senere også.
*Alva* Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Enig med dem over her. Bare dumt å involvere seg i et trekantdrama, for alles skyld. Endret 16. januar 2008 av *Alva*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå