Gå til innhold

Rundebord?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bamselina

Er det noen av dere som har erfaring med bryllup der det ble brukt runde bord? Og ble det bra eller føler man seg inne/ utelukket fra resten av festen. Der vi skal holde bryllupet anbefaler de runde bord, men vi er så usikre. :( Det er verdt å nevne at vi blir ca. 40 gjester og skal være i et ikke alt for stort lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brud2004

Vi skal ha runde bord i vår bryllupsfest, fordi det er ingen andre muligheter i bryllupslokalet. De har med suksess hatt det der før, så det ville gå knirkefritt sa de. :D

Det jeg har hørt andre si om runde bord er at det gjør festen mer livlig, og praten går lettere. En annen positiv ting er hvis du blander kjente og ukjente gjester på samme bord, så vil også folk stifte ny bekjentskaper, fordi de må snakke med hverandre under middagen.

Vi ser frem til en fest med mye latter og løs prat, rundt runde bord! :blunke:

Lykke til!! :lol:

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har bare vært i et bryllup med runde bord, men der fungerte det iallefall dårlig. Bordet er jo ganske stort, og med støy ellers i lokalet var det ikke mulig å holde en samtale rundt bordet, vi endte opp med å bare prate til de som satt ved siden av - kjedelig. Var i tillegg uheldig og ble satt ved iden av to som ikke pratet noe særlig og da... :-?

Flere av de andre som satt ved andre bord sa også at det var litt vanskelig å snakke med folk fordi man ikke kunne prate over bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup i fjor der det var runde bord. 8 pers på hvert bord.

Det fungerte helt utmerket. Det var lettere å få kontakt med de som satt rundt meg, og praten gikk livlig.

Vi kunne ikke se brudeparet så godt hele tiden, men det spilte i grunn mindre rolle. De nærmeste vennene og familien satt på de nærmeste bordene og de fikk med seg absolutt alt. Vi er mer perifere venner av dette paret, og vi hygget oss veldig på vårt bord. Alle taler fikk vi med oss helt fint, og det var ikke noe problem med støy i rommet.

Jeg har også vært i en 60års dag der det var runde bord, og 6 pers på hvert bord. Erfaringen derfra er den samme: Det fungerer HELT utmerket.

Når jeg skal gifte meg skal vi DEFINITIVT ha runde bord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten over her :-)

Det kommer sikkert an på lokalet om det fungerer eller ikke. Regner med at det var selve lokalet som gjorde at lyden ble altfor høy til å kunne høre hva folk på andre siden av bordet sa.

Men si så heller ikke brudeparet, og det var litt synd. Satt med ryggen til hele middagen, og måtte snu stolen nesten helt rundt ved talene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...