Gjest tåre Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 mannen jeg møtte var så koselig og snill og go' mot meg...nå er han jævlig ond og slem! har noen opplevd dette? hvordan kommer kroppen over slikt?er en naiv sjel tror alle har gode intensjoner enda jeg vet det er ikke sånn.. har noen gode intensjoner igrunn ever?skal en la seg gråte i flere mnd eller skal man stålsette seg å nekte tårene flommer.. men hver natt flommer de ned så puten blir våt enten jeg vil eller ikke,jeg vil ikke men de bare kommer såret hjertet er full av sår og rifter tror ikke selv det blir healet. skal menn få ødelegge noen for godt?why
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 åå lille venn! går akkurat igjennom det samme selv! og det verste er at man stadig håper de skal skjerpe seg så man blir overlykkelig når de gjør en snill ting ikkesant, men så kommer alt det dustete i tillegg da tipset jeg har fått er å glemme han, slette han fra livet mitt, men det går jo ikke det heller
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 mannen jeg møtte var så koselig og snill og go' mot meg...nå er han jævlig ond og slem! har noen opplevd dette? hvordan kommer kroppen over slikt?er en naiv sjel tror alle har gode intensjoner enda jeg vet det er ikke sånn.. har noen gode intensjoner igrunn ever?skal en la seg gråte i flere mnd eller skal man stålsette seg å nekte tårene flommer.. men hver natt flommer de ned så puten blir våt enten jeg vil eller ikke,jeg vil ikke men de bare kommer såret hjertet er full av sår og rifter tror ikke selv det blir healet. skal menn få ødelegge noen for godt?why Nå må du trekke pusten dypt og ta deg sammen. Verden er full av drittsekker og akkurat nå var du uheldig. Kanskje du må være mer kresen, gå rolig frem, ikke hiv deg i armene på første typen som seiler forbi? Jobb mer med deg selv og din selvtillitt. Så blir du ikke så satt ut og knust, hver gang et forhold går dukken. Tross alt, går livet videre. Enten du liker det eller ikke. Tiden leger alle sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå