MeLi Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er det noen som vet om en bra bilbarnestol, som er bakovervendt? Synes det er så vanskelig å finne, nesten alle er forovervendt jo. Vil ikke ha det jeg, mener det er tryggere bakover. Det er veldig greit med de som kan snues begge veier, men synes altså det er vanskelig å finne...
Arwen Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Vi er kjempefornøyd med izi kombi fra HTS. Det kan stå både forover og bakover.
MeLi Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg glemte å si at ungen er 14 kg, så da må jeg ha 9-25, 9-36 eller 15-36 kg.
Arwen Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Aha.. da vet jeg ikke om noen. Hvor gammel er han?
Pepita Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Vi har Britax Two-Way Elite, 9-25 kg bakovervendt. Veldig fornøyd! Her er litt info og bilder av andre!
LilleKylling Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Vi har britax hi way. Det er kun bakoverventd. Bare vær obs på at det tar VELDIG stor plass i bilen, så dere bør prøve det først. I tillegg har enkelte biler ganske skrå seter slik at bilstolen kanskje ikke blir så bakoverlagt. Vanskelig å forklare.....
momo Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Vi har maxi cosi mobi, det er et rent bakovervendt sete fra 9-25 kg. Vi er utrolig fornøyd med det!
Cathie Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Prøv setene i bilen før du bestemmer deg. Nå har britax kommet med et nytt sete som går til 25kg som jeg ikke tror tar så veldig stor plass! Det heter multitech. Ellers har du britax hi-way, og two way elite som allerede er nevnt. Også er det et som heter secura, det kan være litt vanskeligere å få tak i, men har mye bedre hvilestilling og innstillingsmuligheter enn hi-way. Hvor stor plass de tar kommer veldig ann på hvordan bil du har, et sete kan ta mye plass i en, mens lite i en annen! I vår feks sleit vi med å få plass til IZI combi, mens secura og hi way var det god plass til!! Mens i venninden min sin bil hadde de fin plass til combien men ikke sjans til hi way. TWE er vel et av de mest fleksible ift plass, med da går det jo på bekostning av benplassen til barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå