Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AmaDaMal
Skrevet

Litt real kjærringsutring her....

Er bare så møkklei a å ha en type som aldri kan legge seg flat etter han har driti seg ut. Jeg får alltid slengt i trynet "jo, jeg er lei meg, MEN du gjør jo også bla bla bla".

Når man har driti seg ut så får man da for pokker legga seg flat og la det bli med det så lenge det man slenger tilbake ikke har no med den aktuelle situasjonen å gjørra. Hmrf!

Jeg har da gjort mindre lure ting jeg og, men da legger jeg meg langflat og drar ikke opp ting han har gjort før.

Sutring ended! :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp slike folk er irriterende. Jeg er slik selv desverre. Du får kanskje lære deg å lese inn i at hans "ja jeg er lei meg, men du..." egentlig er et tegn på at han har annerkjennt sitt for det er jo det det egentlig er.

Videre er jeg og mannen enige om at vi ikke skal bringe tidlige krangler og situasjoner inn i den nåværende (med mindre de er 100& dirrekte linket til hverandre). Vi har begge blitt påpasselige med å diskutere en sak av gangen, og ikke trekke opp gamle ting. Dette burde kanskje dere også blitt enige om, og minne hverandre på, for det er ganske lett å glemme.

Men likevel har jeg problemer med å legge meg langflat, men jeg kan komme å snike meg inn i senga til ham med et momlende unskyld, eller gjør en annen gest for å vise at jeg er lei meg. Jeg vet dette er barnslig, men han vet godt hva han skal lese inn i disse klønete og teite unskyldningene mine så vi går godt sammen på den måte nå.

Skrevet

Ja man får være mann nok (eller kvinne nok) til å innrømme sine feil og legge seg flat og "the end". Jeg forstår ikke hvorfor enkelte har problemer med det. Syns det er rimelig umodent å ta en: Jammen du har ditt og datt før".... Grow up- tenker jeg da.

Skrevet

Håper det hjalp litt å sutre på KG! Er enig med deg. Mulig jeg er slik selv noen ganger, og forstår at det er irriterende.

Gjest AmaDaMal
Skrevet

Hjælper alltid å spre det dårlige humøret til andre... ;)

Takker for responsen! :)

Skrevet

Hva er poenget med at "han legger seg flat "?

Syntes det viktigste er at han /henne er villig til å jobbe aktivt for å forebygge en eventuell repetisjon av fadesen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...