Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at Lommemannen var en dame!

Jeg er ganske sikker på at jeg som 12-årig gutt hadde hentet kompissene og vi alle hadde stått i kø for å stappe hånda ned i lommene hennes. Hadde vi visst om en kvinnelig blotter hadde vi prøvd "å se henne" så mye som mulig. Menn og gutter som sier noe annet er pyser og ikke normale spørr du meg.

Hadde det vært en mann hadde vi nok samlet oss for å "steine" ham. Eller ta ham på annen måte. Vi hadde adri løpt til foreldere eller politi. (Noe annet er selvfølgelig voldtekt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres akkurat ut som min 13 åring, men det skal jo litt til for å forstå enkelte ting når man selv bare er 13 år gammel.

Skrevet

Lurer på hvor mange damer som utnytter unge guttunger! Ikke mange guttevalper som sladrer om dem får ta på kvinnens edlere deler!

Eller er dere uenig i det?

Skrevet

Etter min oppfatning er det like ille om en kvinne hadde stått for de samme overgrepene som lommemannen, men denne gangen er det en mann det gjelder og som jeg fordømmer. Og så skal jeg hyle opp og fordømme lommedamen eller andre kvinnelige overgripere når jeg får vite om dem.

Og jeg tror mine sønner ville syntes det var like ekkelt å oppleve dette uansett kjønn.

Skrevet
Etter min oppfatning er det like ille om en kvinne hadde stått for de samme overgrepene som lommemannen, men denne gangen er det en mann det gjelder og som jeg fordømmer. Og så skal jeg hyle opp og fordømme lommedamen eller andre kvinnelige overgripere når jeg får vite om dem.

Og jeg tror mine sønner ville syntes det var like ekkelt å oppleve dette uansett kjønn.

Signerer denne.

Skrevet

opplevde edt selv da jeg var 12-13, det var ei i naboblokka som inviterte på kaker når vi kom med avisen.

Vi slapp å rote i lommene hennes ,for hun brukte skjørt.

Det var virkeligt en opplevelse å fingre henne, en god erfaring:-)

Skrevet
opplevde edt selv da jeg var 12-13, det var ei i naboblokka som inviterte på kaker når vi kom med avisen.

Vi slapp å rote i lommene hennes ,for hun brukte skjørt.

Det var virkeligt en opplevelse å fingre henne, en god erfaring:-)

Og Staff ble tuklet med som guttunge sie rhan selv, og synes det var toppers.

det betyr ikke at det er greit og at resten av oss synes det er en deilig erfaring.

Skrevet

så det dere sier her, er at kvinnelige overgripere ikke egentlig gjør noe galt, og at smågutter som ikke digger å ufrivillig klå på gamle ekle damers kjønn, bare syter og ikke er skikkelige mannfolk?

Og menn kan aldri voldtaes for de er alltid kåte og har lyst på alle hunkjønn som går på to bein og tilhører menneskerasen..

det finnes mange rare meninger gitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...