Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å date før man hopper til køys med noen? Spør her, fordi jeg har noen venninner som mener at det er unødvendig å *kaste bort* mer enn 3-4 dater før man finner ut om vedkommende duger. At man skal passe sammen med personen på andre områder også høres ikke ut til å være så viktig for dem.... Jeg pleier ikke svare så mye på slikt, da tar de det bare som fordømmelse. Men jeg kunne absolutt ikke tenke meg å gå til sengs med noen bare etter noen få møter. Og hvis man blir dumpet fordi man ikke har gått hele veien etter fex. 2 måneder, så er det jo rimelig klart at dette ikke var den rette uansett? Hvis han ikke vil bruke et par måneder på å bli kjent med deg. Det kan da ikke være noe mål å teste ut flest mulig heller? Hva mener dere? Har dere blitt dumpet (eller selv dumpet noen) fordi det tok for lang tid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Det finnes vel ikke noe fasitsvar på dette, og du vil vel få mange forskjellige svar her inne.

Tror at det er riktig å ha sex for første gang når begge har lyst og føler det er riktig for begge parter.

Har aldri blitt dumpet fordi det har gått for lang tid før det ble sex, og har heller ikke dumpet noen på det grunnlaget.

Skrevet
Tror at det er riktig å ha sex for første gang når begge har lyst og føler det er riktig for begge parter.

Nettopp- når dere er klare for det. det kan være etter 1 gang eller etter 10 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...