Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Noen som vil komme med noen råd om hvordan utsette mannens klimaks - og nytelse... Hvordan pirre ham skikkelig?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Noen som vil komme med noen råd om hvordan utsette mannens klimaks - og nytelse... Hvordan pirre ham skikkelig? Hvorfor vil du utsette klimaks og nytelse? Kommer han for fort? Hvis jeg "må" utsette utløsninga lenge blir det ikke helt den samme nytelsen,best om man ikke holder på så alt for lenge.
Gjest Pax Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hvorfor vil du utsette klimaks og nytelse? Variasjon, tipper jeg.
Sarah_83 Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg må først bare si at jeg ble sjokkert da jeg leste en ny undersøkelse som viser at et vanlig gjennomsnittlig samleie i Norge varer fra 4-6 minutter. Glad det ikke er meg- vi holder minst på en 30-45min. Så hvis du er en av de 4-6min så forstår jeg at du vil utsette utløsningen litt ja. he he. Mitt råd er glem misjonær og bruk flere stillinger under samleie. man kan også ta korte pauser i akten. Få en god oversikt over stillinger som finnes, supersex er fantastisk.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg må først bare si at jeg ble sjokkert da jeg leste en ny undersøkelse som viser at et vanlig gjennomsnittlig samleie i Norge varer fra 4-6 minutter. Glad det ikke er meg- vi holder minst på en 30-45min. Så hvis du er en av de 4-6min så forstår jeg at du vil utsette utløsningen litt ja. he he. Mitt råd er glem misjonær og bruk flere stillinger under samleie. man kan også ta korte pauser i akten. Få en god oversikt over stillinger som finnes, supersex er fantastisk. Noen liker å holde på kort; også kvinner.
Gjest *nurket* Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Hvis jeg "må" utsette utløsninga lenge blir det ikke helt den samme nytelsen,best om man ikke holder på så alt for lenge. Det varierer jo fra mann til mann da. Kjæresten min sier selv at det er bedre hvis forspillet (suging, slikking, runking ++), er langvarig. Da holder han lengre og får bedre orgasme.
Gjest fami Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Sånn for å svare på det du spør om, så kan du jo, rett før han kommer stoppe helt opp.. å la han roe seg litt ned for dere fortsetter. Samtidig kan du jo fortelle han hvilken stor kuk han har, eller at han er den deiligste gutten i verden, eller spørre han om han liker den varme, våte musa di eller no anna skikkelig dirtytalk. Så klarer han sikkert ikke holde seg, så stopper du igjen... å sier at nå er det jeg som har kontrollen...Det er jo bare å ta det til en nytt nivå Samma kan du jo gjøre når du suger han... å like før han kommer så kan du jo si noe av det samme nevnt ovenfor Så etter en passende stund så lar du han komme en plass hvor han liker å komme.. på rumpa, i munnen, på puppene o.l
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Noen liker å holde på kort; også kvinner. Kjappe deilige knull er det som tenner meg mest faktisk. Så ja til kjappiser
smaksløk Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Variasjon er bra. Også, vet ikke om dette gjelder for alle, men dersom du klemmer over penis, stenger du sædkanalene eller noe sånn, slik at du hjelper dem å holde igjen litt lenger...Dårlig forklart, men kanskje noen som vet hva jeg snakker om...
Gjest SMann Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Variasjon er bra. Også, vet ikke om dette gjelder for alle, men dersom du klemmer over penis, stenger du sædkanalene eller noe sånn, slik at du hjelper dem å holde igjen litt lenger...Dårlig forklart, men kanskje noen som vet hva jeg snakker om... Klem på undersiden mot tuppen...så treffer dere riktig!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Klem på undersiden mot tuppen...så treffer dere riktig! Er det godt? forsterker det orgasmen?
Gjest SMann Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Er det godt? forsterker det orgasmen? Det forlenger nytelsen så jeg regner med at det er godt. Selv har jeg det motsatte problem, at det tar lang tid før det går for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå