Gå til innhold

Bestille fast sete på Norwegian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Norwegian har begynt med at man kan forhåndsbestille sete. Hvis man ikke bestiller blir man plassert ved ombordstigning. Jeg foretrekker å sitte ved vindu, men midtgang går også bra hvis det ikke er en lang tur. Derimot hater jeg å havne i midtsete mellom to ukjente. Nå er jo bare hvert tredje sete i midten, men samtidig er det kanskje få som bestiller midtsete. Eller? Når folk reiser sammen og vil sitte sammen, må jo en i midten? Noen erfaringer, har dere latt være å bestille og likevel fått vindu? Synes dere det er verdt 25/27 kroner å få velge sete?

Videoannonse
Annonse
Gjest reiseglad
Skrevet
Ser at Norwegian har begynt med at man kan forhåndsbestille sete. Hvis man ikke bestiller blir man plassert ved ombordstigning. Jeg foretrekker å sitte ved vindu, men midtgang går også bra hvis det ikke er en lang tur. Derimot hater jeg å havne i midtsete mellom to ukjente. Nå er jo bare hvert tredje sete i midten, men samtidig er det kanskje få som bestiller midtsete. Eller? Når folk reiser sammen og vil sitte sammen, må jo en i midten? Noen erfaringer, har dere latt være å bestille og likevel fått vindu? Synes dere det er verdt 25/27 kroner å få velge sete?

Kommer an på hvor langt jeg skal reise. På en innenlands flyging på en time eller halvannen, klarer jeg fint å sitte i midten mellom to fremmede reisende. På en lengre tur hadde jeg nok spandert på meg et vindussete, hvis det gav meg bedre komfort. Ellers er det ofte sånn at når det er "boarding compleated", så hender det jeg setter meg på et annet sete, hvis det finnes ledige rader andre steder.

Skrevet

Hei

Jeg tror det kan være verdt det hvis du skal fly langt men f.eks. mellom Stavanger og Oslo som kun er en tur på 45 min. så hadde jeg ikke gjort det. Men hvis du kommer litt før tiden og sjekker inn på en automat har jeg opplevd at du får velge sete uten ekstra kostnad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...