Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Når dere er på KG, svarer dere kun i innlegg dere kan svare på eller svarer dere også kun bare for å svare? Hvilken innlegg svarer dere på? Kun de første eller blar dere gjerne til side "10" og svarer? Har tittelen noe å si for at du skal svare? Har du lettere for å gå inn på et innlegg hvis det bare står "hjelp" og lignende eller er det større sjanse for at du går inn på innlegget om det står en beskrivende tittel som for eksempel "hjelp med pc-en, trøbbel med internett"? Går du inn på innlegg om tittelen ikke intreserer deg? Svarer du alltid på innlegg som du går inn på uansett hva det handler?
Gjest Blondie65 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg svarer ut fra tema som interesserer meg. Jeg svarer ikke på alle tråder jeg leser og det er svært ofte tittelen er totalt misvisende i forhold til hva tråden handler om. Jeg svarer i emner som interesserer meg, som jeg kan noe om eller der jeg ønsker å lære noe mer.
Arkana Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg svarer bare når jeg har noe konstruktivt å komme med, men det har vel hendt jeg har svart bare for å skrive at jeg også lurer på det samme, for å vise at vi er flere og for å holde tråden oppe slik at noen som vet kanskje svarer på tråden og for å få den på "mine innlegg". Jeg blar gjennom nye innlegg, har jeg tid kan jeg godt blad gjennom de 10-15 sidene det er, men jeg går ikke og leter i gamle innlegg etter ting å svare på. Tittelen har en del å si. Jeg går sjelden inn på innlegg med intetsigende titler og jeg går ikke inn på innlegg hvis tittelen antyder at innholder er uinteressant. Og jeg svarer ikke på alle innlegg jeg leser. Mange ganger har jeg jo ikke noe svar, andre ganger er det interessant bare å følge med på utviklingen av tråden uten at jeg ønsker å blande meg inn og andre ganger har det kommet mange svar allerede og da ser jeg ikke poenget med å være den tiende som sier akkurat det samme.
Gjest Spadamen Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Eg svarar ikkje berre for å svare. Om eg føler at "mi meining" allereie er blitt ytra i ein tråd, så lar eg ofte vere å svare. Eg brukar ikkje å gidde å blade til side to for å svare på trådar der. Tittelen har vel ikkje så mykje å sei for om eg svarar. Men problemstillinga må vere tydeleg. Og eg går lettare inn på trådar der emnet er tydeleg. Men samstundes går eg ikkje inn på trådar der eg ser på tittelen at eg ikkje veit svaret, eventuelt ikkje har noko å komme med. Går sjeldan inn på tråder der tittelen ikkje interesserer meg. Svarar definitivt ikkje på alt eg les. Svarar sikkert berre på 10% ellerno.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 99% av innleggene jeg har sett her inne er bare pjatt altså trenger man ikke kunne noe for å svare på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå