Puserjenta Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er inne på Ving sin hjemmeside og finner ikke marmaris og icmeler. Noen som vet om de har kuttet helt ut disse reisemålene?? Skuffet, da jeg hadde tenkt å reise til icmeler i sommer Takk for alle svar
Vici Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Har du vært i Tyrkia før? Jeg har vært der én gang - aldri mer!
Puserjenta Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har vært i Tyrkia mange ganger og syns det er helt fantastiks. Men vil ikke anbefale Alanya da, der syns jeg det er altfor masete, men små steder som icmeler er bare idyllisk... men nå bryr jeg meg ikke noe om en kelner snakker til meg. jeg sier bare nei takk, smiler og går forbi. Så etter 2 dager spør de ikke mer...heheh....
Vici Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har vært i Tyrkia mange ganger og syns det er helt fantastiks. Men vil ikke anbefale Alanya da, der syns jeg det er altfor masete, men små steder som icmeler er bare idyllisk... men nå bryr jeg meg ikke noe om en kelner snakker til meg. jeg sier bare nei takk, smiler og går forbi. Så etter 2 dager spør de ikke mer...heheh.... Hehehe, det var nettopp i Alanya jeg var Kanskje jeg skulle gitt landet en sjanse til. Men jeg likte ikke det at det gikk militærmenn rundt med maskingevær i gatene... og i havna ved stranda lå det et krigsskip. Jeg fikk litt angst av den.
Puserjenta Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Alanya er for stort for meg, pluss at stranden er for stor med altfor store bøger. Jeg har blitt slått over noen ganger Sambo og jeg hadde planlagt å reise til icmeler i sommer, men nå ser det ut som vi må finne ett annet sted! har du noen forslag?? helst ikke mer enn 5 timer på fly..
Gjest Shayla Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Alanya er for stort for meg, pluss at stranden er for stor med altfor store bøger. Jeg har blitt slått over noen ganger Sambo og jeg hadde planlagt å reise til icmeler i sommer, men nå ser det ut som vi må finne ett annet sted! har du noen forslag?? helst ikke mer enn 5 timer på fly.. Hvis du liker deg i Tyrkia, har nazar utrolig mange fine reisemål i det landet. Jeg har reist med Nazar flere ganger og skal i år dra til Antalya på hotellet Falcon. Sjekk ut www.nazar.no
Gjest Gjest_Wenche_* Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Er inne på Ving sin hjemmeside og finner ikke marmaris og icmeler. Noen som vet om de har kuttet helt ut disse reisemålene?? Skuffet, da jeg hadde tenkt å reise til icmeler i sommer Takk for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Jeg var i Istanbul i August. Fantastisk! Vil anbefale det på det sterkeste, men ikke dersom det er en syden/badeferie du er ute etter selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 det må da finnes andre som tilbyr reisemålene!Som feks Detur tilbyr Icmeler http://www.detur.no/catalog.cfm?nSupplierI...mp;nmenuid=3222
Gjest Shayla Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 det må da finnes andre som tilbyr reisemålene!Som feks Detur tilbyr Icmeler http://www.detur.no/catalog.cfm?nSupplierI...mp;nmenuid=3222 Detur har hatt en del problemer i det siste, med fly som ikke går til avtalt tid osv.. Så vær litt forsiktig. Men det må da finnes fler som drar til Icmeler....
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 jeg skal til tyrkia til sommeren og reiser da med startour. skjønner ikke at man ser det som umulig å feriere i tyrkia til sommeren bare fordi ving ikke har det på programmet.....
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 jeg skal til tyrkia til sommeren og reiser da med startour. skjønner ikke at man ser det som umulig å feriere i tyrkia til sommeren bare fordi ving ikke har det på programmet..... ...meg over igjen. Jeg skal til icmeler og reiser med startour. startour har marmaris også! ving har visst bare side, alanya, antalya og belek.
Puserjenta Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2008 Hei! Takk for alle innspill. Jeg har reist med Detur til icmeler før, og var vel ikke veldig fornøyd. De har dårlig flytider (de var heldigvis i rute da) og hotell langt fra stranden. Startour syns jeg er dyrt i forhold til hotellene sine. Men er jo nestbest alternativ tror jeg, har sett på tyrkiareiser oxo. Men nå ser det ut som kanskje det blir Thailand : ) prøve å komme seg unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå