Gjest Gjest_Angel_* Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei, Jeg har fått den store æren å få lov å være forlover for en av mine beste venninner, men jeg trenger hjelp! 1. Hva pleier utdrikningslag å koste? 2. Har folk noen gode ideer bortsett fra standard paintball, go cart og spa? 3. Er det bare meg som forlover som har problemer med å dra med meg resten av de som skal være med i utdrikningslaget, eller er dette et standard problem? Jeg har sendt ut flere mail med div. spm og oppfordringer, men får ganske lunkne tilbakemeldinger. Tenkte det hadde vært gøy om alle sammen var med og planla litt så hadde alle følt at det var litt "deres verk" også når dagen kom? I tillegg hadde det jo vært lettere å planlegge om alle hadde kommet med litt innspill. 4. Har folk noen eksempler på noen taler fra forloveren jeg kan se. Synes det er utrolig vanskelig å lage en tale som jeg syns er flott nok for hun som skal være brud.
mia83 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Du kan se på www.utdrikningslag.no. Der får du kanskje noen tips? Forlovertale har jeg dessverre ikke tips til, da jeg aldri har vært det. Noen forlovere skriver tale på rim, noen skriver sang.. Er mange muligheter. Men har ingen eksempler dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå