Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 som ikke har internett og som er under 40?
estrella Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Ja. Ei i klassen på 18 år har ikke internett hos seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ja, ei venninne av meg. Men hun bruker internett på jobb av og til (til mail), det har hun begynt med de siste par årene. Hun er 30 og har høyskoleutdanning
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hva med de over 40? Er det helt greit hvis man ikke har pc og internett når man har passert 40? Mer greit enn de under 40? Og ja, jeg kjenner flere under 40 som ikke vet opp ned på en pc, og som ikke aner hva internett er for noe......Djises.....!
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 som ikke har internett og som er under 40? Skjønner ikke helt spørsmålet ditt jeg....hva er det med40? jeg kjenner flere under 40 som ikke har pc enn de over 40. Det er jo egentlig logisk da.....
Gjest TS Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Skjønner ikke helt spørsmålet ditt jeg....hva er det med40? jeg kjenner flere under 40 som ikke har pc enn de over 40. Det er jo egentlig logisk da..... de under tretti da for den saks skyld. mener bare at slik det er idag så sitter alle med mobilene og sender meldinger fremfor å ringe, sender mail fremfor å skrive brev, leser avisene på data, gjør alt på data, altså er avhengige av teknologien idag, blir stressa dersom internett er uten dekning osv. Og synes det virker særlig slik på de som er yngre enn 'voksne' eller hvordan jeg kan si det. jeg kjenner to som ikke har internett, og eneste grunnen er at de ikke har råd til bredbånd, og har ingen naboer de kan logge seg på.
FrizzleSizzle Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 altså er avhengige av teknologien idag, blir stressa dersom internett er uten dekning osv. Ja, jeg må nok kalle meg avhengig, men stressa uten internett, absolutt ikke. Synes det er deilig å være offline i lange perioder! Denne avhengigheten er nok vanligere blant yngre folk, ja. Men kommer ikke på noen OVER 40 jeg kjenner som ikke har nett og PC.
aquata Skrevet 14. januar 2008 #19 Skrevet 14. januar 2008 hehe, tenkte "du for et dumt spørsmål, det er da mange som ikke har det", men ved nøyere ettertanke kom jeg på en. Han er 35, har ikke bruk for internett/pc i jobben, og har ikke barn i skolealder hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå