Gå til innhold

Blir alltid forlatt har både pent indre og ytre....

Anbefalte innlegg

Gjest jessica haha
Skrevet

Er nå blitt 34 år.likevel aldri lyktes i kjærlighet,har skikkelig vondt i magen nå og kald i kroppen..tror det blir slutt med kjæresten min i dag ganske sikker:( er kjempegla i han så er fryktelig vondt.

sitter å lurer på hva det er som gjør at dette skjer gang på gang.. jeg ser meg i speilet og er igrunn like pen som jessica simpson..markerte katteøyne,høye kinnbein spes.utseende og ser ut som jeg er 25 år... men hva hjelper det.. tydeligvis ingenting.. så dere som tror hadde dere bare vært pen så.... tar feil....

det indre er bra er godt likt av venner..de synes jeg er kul,morsom,snill og god. og er gla i meg...

men menn derimot....

de oppfører seg stygt hver gang jeg får en ny mann i livet ender det opp med at mannen ditanserer seg mer og mer når det kun er gått rundt to mnd... jeg har vært både morsom og aktiv og eks laget god mat til de og sett velstellt ut,gitt de varme og kjærlighet...

er bare så ulykkelig nå føles ubeskrivelig trist lurer på hvorfor jeg ikke får kjærlighet som mange andre klarer få. siden jeg verken er en bitch eller skikkelig fæl er det jo ikke opplagte årsaker.. mulig jeg er for snill... men er prinsippfast orker ikke endre meg til noe værre for få en mann!! jeg syns jeg er verdt like! men ingen er enig.

vært av alt i begynnelsen av forhold er de så snille og gode og gir meg gode tilbakemeldinger ..så plutselig er godheten mindre og mindre.. fortsatt ser de meg men sjelden ..og spør jeg om de ikke vil mer sier de joda ..men virker da ikke sånn på noen måter... føles så urettferdig!! finner ikke forklaring på hvorfor jeg er dømt til være alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, kjenner igjen følelsen vennen :( vi er rett og slett for pene.. jeg er bitch, overfladisk og selvopptatt i tillegg da, så jeg skal vel egentlig ikke klage.. men jeg tror det er problemet, du er FOR pen

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Jeg er ikke psykolog eller jobber med mennesker og problemer, men jeg ville ha spurt hva slags forhold og historie du har med din mor og til din far.

I tillegg ville jeg ha lurt på hva din holdning er til hvor mye du selv må gi og bidra i relasjon til andre (menn/kjærester), fremfor mengden du forventer å få. Hvis forventningen om å få er mye større enn forventningen om å jevnlig gi noe tilbake, kan det hende noe av svaret ligger der.

Pene må også gi for å få. Hvis man ikke vet hva man skal gi, blir det verre. Det er derfor jeg innledningsvis stilte spørsmål om din barndom og historie med foreldre.

Hvis en har en forventning om å mislykkes og bare venter på å få bekreftet sin mistanke, kan det også gå galt.

Gjest jessica haha
Skrevet
Jeg er ikke psykolog eller jobber med mennesker og problemer, men jeg ville ha spurt hva slags forhold og historie du har med din mor og til din far.

I tillegg ville jeg ha lurt på hva din holdning er til hvor mye du selv må gi og bidra i relasjon til andre (menn/kjærester), fremfor mengden du forventer å få. Hvis forventningen om å få er mye større enn forventningen om å jevnlig gi noe tilbake, kan det hende noe av svaret ligger der.

Pene må også gi for å få. Hvis man ikke vet hva man skal gi, blir det verre. Det er derfor jeg innledningsvis stilte spørsmål om din barndom og historie med foreldre.

Hvis en har en forventning om å mislykkes og bare venter på å få bekreftet sin mistanke, kan det også gå galt.

HM .. forhold til foreldre ja..

moren min var svært overbeskyttende som barn mens jeg har alltid vært følsom sjel... hun bestemte alt... og lot meg få lov til lite.. enda er hun sånn som klager på alt og sier ting for gi meg skyldfølelse..er jo gla i henne men hun er slitsom være sammen med for hun hakker på andre så i oppveksten brøt jeg inn forsvarte pappa som er mild og snill synes synd i folk som får urettferdig kritikk så jeg prøvde si fra til henne ,da ble hun kjempesur og kunne tie i det evige..

jeg var også sterk og ville ik snakke med henne heller ..ofte gav hun meg penger for å liksom være snill.

pappa er en stille person men meget snill og følsom han og tror jeg... men kan bli grinete iblant samme med før...

forventer vel få noe ikke all verden i et forhold men siden noen gir uttrykk for være så gla i meg forveneter jeg måter de skal vise det på...slik de tilslutt ikke gjør.. jeg forventer respekt men har nok vært for ettergivende det vet jeg men rart det ikke går an være snill et øyeblikk... feks om de har brutt avtaler har jeg jo møtt de igjen ... har ikke kutta de tvertt... har jo godtatt det de har skyldt på..

alltid likt gi.... men menn må da gi littegran tilbake om ikke annet....

Gjest jessica haha
Skrevet
å, kjenner igjen følelsen vennen :( vi er rett og slett for pene.. jeg er bitch, overfladisk og selvopptatt i tillegg da, så jeg skal vel egentlig ikke klage.. men jeg tror det er problemet, du er FOR pen

vel hvis du er bitch og det andre du sier du er... er vel det grunn nok at du ikke får langvarige forhold.. da har du jo noe forholde deg til...

Skrevet
HM .. forhold til foreldre ja..

moren min var svært overbeskyttende som barn mens jeg har alltid vært følsom sjel... hun bestemte alt... og lot meg få lov til lite.. enda er hun sånn som klager på alt og sier ting for gi meg skyldfølelse..er jo gla i henne men hun er slitsom være sammen med for hun hakker på andre så i oppveksten brøt jeg inn forsvarte pappa som er mild og snill synes synd i folk som får urettferdig kritikk så jeg prøvde si fra til henne ,da ble hun kjempesur og kunne tie i det evige..

jeg var også sterk og ville ik snakke med henne heller ..ofte gav hun meg penger for å liksom være snill.

pappa er en stille person men meget snill og følsom han og tror jeg... men kan bli grinete iblant samme med før...

forventer vel få noe ikke all verden i et forhold men siden noen gir uttrykk for være så gla i meg forveneter jeg måter de skal vise det på...slik de tilslutt ikke gjør.. jeg forventer respekt men har nok vært for ettergivende det vet jeg men rart det ikke går an være snill et øyeblikk... feks om de har brutt avtaler har jeg jo møtt de igjen ... har ikke kutta de tvertt... har jo godtatt det de har skyldt på..

Kanskje du bare har møtt menn som vil ha deg som et trofé og som ikke var interessert i deg som person? Det virker slik på meg. Ofte et problem for pene mennesker (although I wouldn't know :ler: )

Søke andre jaktmarker? ;)

Gjest jessica haha
Skrevet
Kanskje du bare har møtt menn som vil ha deg som et trofé og som ikke var interessert i deg som person? Det virker slik på meg. Ofte et problem for pene mennesker (although I wouldn't know :ler: )

Søke andre jaktmarker? ;)

VEL har jo prøvd ulike jaktmarkeder er jo ganske gammel så møtt endel menn kan man si.. uliek typer men blir jo ikke forelsket selv i alle heller.... de jeg har blitt det i har virket være svært hyggelige og reale menn da jeg møtte de så var ikek utpreget drittsekker.....

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet

Jeg har samme "problem" som deg. Rett og slett FOR pen og smart/meget velutdannet i tillegg. Kjæresten min taklet ikke det, og bare jeg så vidt slo av en prat med en annen kar, ble jeg beskyldt for å være utro og gudene vet hva. Venninnene hans fikset heller ikke det, men var bitchy og baktalende mot meg.

Jeg slet meg selv ut for å tekkes kjæresten og han venner/venninner, og mange ganger gjorde jeg meg "dummere" enn det jeg egentlig er, for at han skulle føle seg smartere.

Tilslutt dumpet jeg ham og vennepakken hans. Nå er jeg sammen med verdens snilleste fyr som ser meg for den personen jeg er. Det tok faktisk lang tid for meg å bli vant til nettopp det, for i alle år (som jeg har vært i et forhold) har jeg blitt behandlet som en trofee.

Skrevet
VEL har jo prøvd ulike jaktmarkeder er jo ganske gammel så møtt endel menn kan man si.. uliek typer men blir jo ikke forelsket selv i alle heller.... de jeg har blitt det i har virket være svært hyggelige og reale menn da jeg møtte de så var ikek utpreget drittsekker.....

Dette er ikke så vondt ment som det er sagt, men er ikke omgangskretsen til pene mennesker preget av nettopp for mange pene mennesker? Og omgangen deres preget av overfladisk konkurranse om å score høyest på utseende/karriere? Ikke alltid selvsagt, jeg kjenner pene mennesker som er utrolig dype og ikke pene mennesker som er super-overfladiske karrierejegere.

Jeg har også levd en stund, og har fulgt noen jenter 'ut av øyekroken' som sliter med det samme som deg. Fra å være, si 19 år smellvakker med stor tro på kjærligheten, har de blitt tilbaketrukket og mistenksomme fordi mennene de treffer ikke er hva de trodde, og bare vil vise dem fram. Med et godt utseende blir man også alltid tildelt rollen som sexobjekt, og det er vanskelig å ikke respondere på det selv, man må liksom spille med. Mannlige venner prøver seg på deg, kvinnelige venner ser misunnelig på deg. I tillegg får man ikke noe sympati fra omgivelsene fordi man er pen, og da kan man ikke klage??

Du må finne deg en kar som ikke er så opptatt av utseendet men heller ser jenta bak.

Gjest jessica haha
Skrevet
Jeg har samme "problem" som deg. Rett og slett FOR pen og smart/meget velutdannet i tillegg. Kjæresten min taklet ikke det, og bare jeg så vidt slo av en prat med en annen kar, ble jeg beskyldt for å være utro og gudene vet hva. Venninnene hans fikset heller ikke det, men var bitchy og baktalende mot meg.

Jeg slet meg selv ut for å tekkes kjæresten og han venner/venninner, og mange ganger gjorde jeg meg "dummere" enn det jeg egentlig er, for at han skulle føle seg smartere.

Tilslutt dumpet jeg ham og vennepakken hans. Nå er jeg sammen med verdens snilleste fyr som ser meg for den personen jeg er. Det tok faktisk lang tid for meg å bli vant til nettopp det, for i alle år (som jeg har vært i et forhold) har jeg blitt behandlet som en trofee.

heldig som fant en da... jeg ville gjerne redde forholdet mitt som nå er faresonen.. dvs er over i dag....

men vet ingen måte redde det på..kan jo ikke despo ringe han og gi utløp for min frustrasjon heller det hjelper jo ikke... jeg tror ikke på finne fler etter han her--..han tok hjertet mitt.. og fyller snart 35 år.. time goes... er drittlei av møte nye menn... så det skjer ikke..

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Kanskje du skal synes litt mer da og ta litt mer plass.

Og forvente mer.

Ps! Jeg svarer jo som om dette er et seriøst innlegg, så regner med at det er det ;-)

Gjest jessica haha
Skrevet
Kanskje du skal synes litt mer da og ta litt mer plass.

Og forvente mer.

Ps! Jeg svarer jo som om dette er et seriøst innlegg, så regner med at det er det ;-)

Lurer på hvorfor det ikke skulle være seriøst?? er nok det !

Skrevet

Eh...kanskje du er dum og deilig? Gutter liker sånne for ONS, men ikke stort mer..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Eh...kanskje du er dum og deilig? Gutter liker sånne for ONS, men ikke stort mer..

folk er ikke særlig hyggelig hvis noen sier de er pen her inne.. kommer jo frem at hun ikke er dum i teksten så tåpelig innsinuere det... og hvis hun hadde forhold noen mnd så er det jo allerede langt mer enn enn one night. fins folk som vil ha pene folk til annet enn one night...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jammen herregud da, sitte her og lire av seg hvor fantastisk pen, snill, kul, smart man er :o Minner meg om hu i ungkaren, med lange lyse håret... hva var det hu het igjen? hu var helt sikker på at hun gikk ut fordi hun var for pen og smart. hva skjer da liksom???

Gjest Har også alt
Skrevet

Hei.

Håper det går bra med forholdet ditt og at det ordner seg jeg.

Jeg har heller motsatt opplevelese en deg, at det er alltid jeg som går lei og finner noe nytt.

Det jeg får litt intrykk av i innleggene dine er at du prøver litt for mye og litt for hardt. Selfølgelig skal man ta og gi, men det må komme litt med tiden også. Du virker som om du kanskje legge litt vel mye i det i starten, og da slukker du lett den spenningen som er der, uanhengi om du er pen, smart osv...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jammen herregud da, sitte her og lire av seg hvor fantastisk pen, snill, kul, smart man er :o Minner meg om hu i ungkaren, med lange lyse håret... hva var det hu het igjen? hu var helt sikker på at hun gikk ut fordi hun var for pen og smart. hva skjer da liksom???

Sarah! Sarah B eller noe :)

Skrevet

Menn er ikke alltid så vanskelige, om du er pen eller ei, det er selvfølgelig andre ting som teller mer. Men somregel så hjelper det å ha god tro på seg selv og god selvsikkerhet. Hvis ikke vil det være nokså slitsomt for mannen som hele tiden må forsikre om at du er god nok og flott nok osv.

Du er garantert ikke dømt til å være alene. Men kanskje du er for snill som du sier, ikke ta alt for god fisk, og ikke tilgi alt. Enkelte tester ut forhold med å skape litt diskusjoner og trøbbel, noe jeg tror kan styrke forholdet. Kanskje du gir for mye fra begynnelsen av, la de heller få jobbe seg opp litt før du viser dem hvor god og snill du er.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

kan du lese eller?? går tydeligvis ikke an si man er pen og smart uten være blærete i dine øyne hun sier jo hun ikke er blærete eller noe sånt men heller liten selvtillit. du klarer vel si at du selv er pen og smart uten at du skal mene du er for innbilsk eller frekk osv. kanskje du leste feil av innleggene for noen lengre opp skrev på en innbilsk måte men ikke trådstarter.

så alle som innrømmer de er snille og pene er like frekk som hun på ungkaren herregud get a life woman .du er vel tydeligvis stygg og klok selv. mer kunne du jo ikke si uten at du hadde vært for innbilsk og lik sara b el hva hu het.

Gjest Lilleulv
Skrevet
kan du lese eller?? går tydeligvis ikke an si man er pen og smart uten være blærete i dine øyne hun sier jo hun ikke er blærete eller noe sånt men heller liten selvtillit. du klarer vel si at du selv er pen og smart uten at du skal mene du er for innbilsk eller frekk osv. kanskje du leste feil av innleggene for noen lengre opp skrev på en innbilsk måte men ikke trådstarter.

så alle som innrømmer de er snille og pene er like frekk som hun på ungkaren herregud get a life woman .du er vel tydeligvis stygg og klok selv. mer kunne du jo ikke si uten at du hadde vært for innbilsk og lik sara b el hva hu het.

Unnskyld meg, men jeg personlig synes det høres rart ut å si det sånn. jeg har ikke komplekser, og har god selvtillit. men jeg kunne aldri sitti og ramsa opp hvor pen og smart og morsom jeg var. da hadde jeg følt meg som en med veldig lav sosial IQ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...