Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter...

jeg sitter å depper litt jeg nå.. det er en kar som jeg er, mildt sagt betatt av. ble betatt første gangen jeg møtte han, og det begynner nå å bli en stund siden. etter det har vi møttes et par ganger, men har ennå ikke sett han i 2008. ikke snakker vi ofte sammen heller, og jeg hadde faktisk begynt å komme over han nå, endelig!

men så ba han meg ut.. og jeg takket selvfølgelig ja. men da dagen kom kom han bare med en helt evneveik unnskyldning så det ble ikke noe av, fordi han måtte bli hjemme. jeg dro på byen for å slukke mine sorger på bunnen av flaska, og full som jeg var måtte jeg jo selvfølgelig kontakte han. og gjett hvem som var på byen! men møte meg gadd han ikke, selv om han egentlig hadde en avtale med meg.

nå driver han og utsetter det, og sier til uka. men jeg tør ikke stole på han, likevel takker jeg ja og sier at det går sikkert bra. jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke bare kan innse at han bare leker med meg.. eller tror dere han er sjenert? eller leker han med meg? hvordan skal jeg greie å noengang komme helt over han?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Ja, han leker med deg. Han utnytter deg. Han vet veldig godt hvor han ha deg, og benytter seg av det.

Hadde han vært interessert, hadde du ikke vært i tvil om at han var det.

Svar nei neste gang han ber deg med på noe.Dyrk dine egne interesser, vær sammen med venner, gjør ting du liker, og for all del; IKKE kontakt han, verken i edru eller beruset tilstand.

Skrevet

Mitt inntrykk er: han leker med deg. Evnt: han synes du er grei, og er litegranne interessert, men ikke saa veldig, saa han holder deg paa gress intill videre. Noe som ogsaa er aa leke med noen.

Skrevet
Ja, han leker med deg. Han utnytter deg. Han vet veldig godt hvor han ha deg, og benytter seg av det.

Hadde han vært interessert, hadde du ikke vært i tvil om at han var det.

Svar nei neste gang han ber deg med på noe.Dyrk dine egne interesser, vær sammen med venner, gjør ting du liker, og for all del; IKKE kontakt han, verken i edru eller beruset tilstand.

:Nikke:

Slett nummeret hans fra mobilen, blokk han fra MSN, merk e-post-adressa hans som spam.

Lykke til!

Skrevet

isj ja, det var vel egentlig de svarene jeg hadde fryktet skulle komme, jeg vet det jo innerst inne selv oxo. men blir så glad hver gang og tenker at da kan det kanksje ordne seg! men det gjør det vel sjelden med den slags menn..

slette og blokke klarer jeg aldri i livet uansett. men la vær å kontakte klarer jeg da. klarte jo det lenge, helt til han begynte å ta opp kontakten igjen.. huff..

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Hvis du ikke klarer å være litt tøff i forhold til en mann som behandler deg sånn, lar du han behandle deg dårlig, og da kan du heller ikke klage.

Tror ingen tenner på noen som ikke har særlig selvrespekt, men lar andre utnytte dem og behandle dem som det selv passer dem.

Vet jeg er brutal nå, men noen ganger er det det som må til.....

Skrevet

du har ikke sett meg ;) alle tenner på meg sånn sett.. tror det er derfor han vil ha meg sånn litt, kun pga utseende :/

Gjest Gjest-M-
Skrevet
du har ikke sett meg ;) alle tenner på meg sånn sett.. tror det er derfor han vil ha meg sånn litt, kun pga utseende :/

Nå er det ikke alltid sånn at et pent utseende er nok til at folk blir forelsket eller ønsker et forhold til andre mennesker. At "alle" tenner på deg, høres i overkant arrogant ut. Kan hende det er det han ikke liker ved deg?

Jeg er selv over snittet bra utseende, men har en god porsjon ydmykhet, legger vekt på gode sosiale relasjoner og respekt for andre.

Det er faktisk sånn at de fleste ser på "hele pakka" når de velger partner, og ikke kun er opptatt av utseende. Personlig kjemi, utstråling og sjarm teller vel så mye som et pent ytre.

Skrevet
Nå er det ikke alltid sånn at et pent utseende er nok til at folk blir forelsket eller ønsker et forhold til andre mennesker. At "alle" tenner på deg, høres i overkant arrogant ut. Kan hende det er det han ikke liker ved deg?

Jeg er selv over snittet bra utseende, men har en god porsjon ydmykhet, legger vekt på gode sosiale relasjoner og respekt for andre.

Det er faktisk sånn at de fleste ser på "hele pakka" når de velger partner, og ikke kun er opptatt av utseende. Personlig kjemi, utstråling og sjarm teller vel så mye som et pent ytre.

den med at de fleste tenner på var vel egentlig mest et slags svar på tiltale, fordi de gjør faktisk det, det er helt sykt, jeg skjønner det ikke selv engang, det er ikke for å skryte og å være arrogant, det var bare fakta..

selvfølgelig er jeg ikke sånn ovenfor han, eller andre menn for den saks skyld.. så ja, var egentlig bare et svar på tiltale.. selv om jeg er fullstendig klar over at jeg har narcissistiske tendenser, men noen må jo ha det å..

uansett var det ikke jeg som var bitch i dette tilfellet.. kan godt innrømme at jeg kan være ond til tider selv oxo, men akkurat han her er det noe spess med. og det irriterer meg. det er på en måte sånn, alle andre er for enkle hvis du skjønner.. men han her må jeg virkelig jobbe for, kanskje nettopp derfor jeg liker han så godt. utfordring. nå sier jeg ikke at jeg vil ha han fordi han er en utfordring og jeg bare vil greie det, jeg liker faktisk fyren. men har jo innsett at han leker med meg, så må bare jobbe med saken å glemme han fullstendig..

Skrevet
Til ts; hvor gammel er du?

jeg er ikke 14 som du tror nei.. men jeg er sannsynligvis ung i forhold til mange her inne.. er derfor jeg spør her, fordi her vet jeg at jeg får råd fra folk som kanksje har litt erfaring..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Han har deg på gress til han finner ei annen jente. Dropp han!

Skrevet

Har du ikke hørt "he's just not that in to you" fra sex og singelliv som også ble tatt opp på Oprah ( ikke at jeg ser så mye på Oprah) men akkurat dette har jeg fått med meg. Skjønn når han bare ikke er så veldig interisert. Glem han og gå videre, for hadde han vært interisert hadde han funnet tid. Så grunnen til utsettelser og unnskyldninger skylder nok heller at han ikke er interisert nok til å gidde å finne tid til å møte deg. Ikke for å være slem altså, men damer må lære seg til å skjønne menns singnaler bedre. Lykke til videre på ny og bedre mannejakt he he

Skrevet

tusen takk for svar jenter, jeg må bare prøve å glemme han, vet jo at det er sånn, innerst inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...