Gå til innhold

I'm back!!

Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Etter at jeg furten forlot KG for en måneds tid siden, er jeg nå tilbake..... :roll: Det ble litt kortere tid i "eksil" enn jeg hadde tenkt, men det var jo litt kjedelig også....!!

Abstinensene holdt på å ta overhånd inneimellom, men jeg har faktisk klart å ikke skrive gjesteinnlegg. Men jeg har vært på KG nesten hver dag likevel.

Verst var det kanskje å holde seg unna tråden om den Titanic-inspirert stuen..... :wink:

Nå håper jeg at jeg slipper flere dritale Pm'er og takker ellers de som sendte meg hyggelige PM'er etter at jeg forlot forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vælkømmin bækk, Pjusk! :D

Fatter ikke at du klarte å holde deg borte en hel mnd?!?!?! :o Er du langsint kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexysadie: Jeg har skrevet knappe 70 innlegg fordelt på noen måneder. Derav er jeg på ingen måte noen profilert bruker, og det kommer virkelig ikke som noe sjokk at du ikke har merket at jeg har vært borte. Min mening med innlegget var egentlig en "ny start" her, da det sist endte i en del lite trivlige PM'er som jeg følte ble litt "over the top" i forhold til hva jeg gidder i å engasjere meg i.....

Men takk for hyggelig velkomsthilsen... :wink:

Monja: Takk! Og jeg er faktisk ikke langsint nok.... Jeg glemmer fort det jeg har blitt sint for, som har ført til at jeg aldri greier å føre en diskusjon over lang tid. At jeg var borte en måned var som sagt fordi jeg ikke klarte å forholde meg til sure PM'er og synes derfor det var vanskelig å være pålogget .

Da jeg trakk meg fra KG fikk jeg en del hyggelige støtte via forumet og PM'er fra Perser, Vibeke, Lisa-Beth, Embla S, Minnie og flere (husker ikke alle i farten). Så denne tråden var kanskje rettet i hovedsak til disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Velkommen tilbake! :) Og sexysadie - noen ganger kan det være greit å ti stille hvis man ikke har noe hyggelig å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Leste et innlegg av deg på hus, hage, forbruker og syns det var koslig at du var blandt oss igjen!

Velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Hei Pjusk :)

Kjente deg igjen og jeg hadde ikke glemt deg :)

Glad for at du er tilbake hos oss her igjen. Vi vil ikke miste deg her.

Glad for at du har fått masse positiv støtte fra de andre KG brukerne . De aller fleste er en koselig gjeng med mange hyggelige mennesker.

Ser frem til å lese innleggene dine igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake da Pjusk, synd at det ble så mye tull at du valgte å forlate KG.....Men håper du er her for å bli nå da!! :wink:

Klemz fra Juliet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...