Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å bleke tennene mine, men har selfølgelig ikke råd til å gjøre dette hos tannlegen. Jeg har sett at det fins tre forskjellige blekemildler på vita, en til 249, og de to andre koster 400. Noen som har noen anbefalinger?

I går kjøpte jeg faktisk en tannkrem som het Rembrandt plus og en slags penn som skal gi hvitere tenner. Noen som har prøvd pennen og tannkremen også? gir de virkelig hvitere tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært flere tester av tannkremer med påstått blekeeffekt, og ingen av dem virker. Bortkastede penger. Andre butikkblekemidler kjenner jeg ikke til - har helt angst for å ødelegge tennene mine, så jeg sparer heller et par måneder og går til tannlegen når jeg har råd.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_laila_*
Skrevet

rembrandt funker....faktisk...har brukt blekepakken 2 ganger, og vanlig rembrandt tannkrem siden 94......og tennene mine er ikke ødelagt, tannlegen min sier de er helt som de skal være

lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Rembrandt er bra! Har fått mange kommentarer om at jeg har veldig jevne hvite tenner. Før hadde jeg gulere "hoggtenner" enn resten, men nå er alle jevnt hvite! Men er langt fra Hollywood-hvite, altså. Det må nok ordentlig bleking til for ;)

Et tips: kjøp crest white strips over ebay. Dette er teip-aktige strips du klistrer på tennene, så skal de sitte på så og så lenge. Kjent fra Homsepatruljen ;) Selgere på ebay er vanligvis fra USA, men er ikke så dyrt. Vet om mange som har kjøpt dette, og det funker faktisk! Hadde vært fint å hatt dette her hjemme. Synes Norge boikotter alt for mange varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...