Gjest Superdust Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Kan noen fortelle meg hvorfor i hule heite Tone Åmli Åberget (eller hva hun nå heter) Sletta Tor Milde ( eller hva han nå heter) fra vennelista si på facebook???? Nå lurer jeg fælt!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hæææ? Ærru gæern?? Stemmer det?? Hvorfor gjorde hun det da? Tenk det a!!!!!! Fytti farinsin så ble jeg sjokkis!!
Gjest Superdust Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hæææ? Ærru gæern?? Stemmer det?? Hvorfor gjorde hun det da? Tenk det a!!!!!! Fytti farinsin så ble jeg sjokkis!! Blei skikkelig sjokka sjøl jeg..... Fy Faaan! Tone er kjip!!! Stakkars Tor!!! Sikkert helt knust!!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ja, hærregud asså. Fåkke sove i natt jeg nå. Kan noen vennligst komme inn i denne tråden og fortelle hva som har skjedd??
Gjest Superdust Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Ja, hærregud asså. Fåkke sove i natt jeg nå. Kan noen vennligst komme inn i denne tråden og fortelle hva som har skjedd?? Skal vi ringe Tor å spørre???... Eller Tone??? Får fan ikke sove jeg heller.... Dette er traumatisk!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Ja, ring du - jeg sitter her og venter imens.
Gjest Superdust Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Ja, ring du - jeg sitter her og venter imens. 1881, 1880, telefonkatalogen , Eniro og Gule Sider sover...... Faaan! Du har ikke tilfedigvis nummeret til Odd J Nelvik???
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Du har ikke tilfedigvis nummeret til Odd J Nelvik??? Nei, sorry - jeg slo opp med ham i fjor og da sletta jeg tlf. nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå