Kristaa Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Matbutikkene...? Alle her har flere typer, men de store (som Meny, Ultra osv) har det beste utvalget
Malina Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ikke for å kuppe tråden, men er det noen som har sett Winecooler i butikken? De har sluttet med dette på polet, da de skulle selge det i butikk, men har ikke sett det noen steder. Butikker, vinmonopol og utesteder selger vel rusbrus.
Kristaa Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Ikke for å kuppe tråden, men er det noen som har sett Winecooler i butikken? De har sluttet med dette på polet, da de skulle selge det i butikk, men har ikke sett det noen steder. Butikker, vinmonopol og utesteder selger vel rusbrus. Ah, drakk meg så fryktelig full på det på et sted i Torggata som 17-18-åring... Tror jeg så det i Sverige for noen år siden, men vet ikke...
Harlekin Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Tror de ikke selger rusbrus på polet lenger, det er overlatt til matbutikkene. Men du må i en ganske stor matbutikk for finne litt utvalg. Kanskje de har Bacardi Breezer osv. på Meny eller Mega eller lignende?
mia83 Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 På det svenske Vinmonopolet, Systembolaget, selger de rusbrus! Flere typer
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 kiwi har en god en, samme opplegget som smirnoff ice men jeg syns denne er bedre og litt billigere også. koster 17-18 på kiwi og heter kalinka.
Zarabi Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Jeg syntes de i vanlige matbutikker som kiwi, rema1000, rimi ica osv har ganske bra utvalg vikingfjord og de andre nevte her finner jeg som oftest i disse butikkene. de ha selvfølgelig ikke alle av hvert merke, men et rikelig utvalg for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå