Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snowflake
Skrevet

Noen som har prøvd øyenskyggene til Gosh? Har ikke prøvd selv, men lurer på å kjøpe. Synes de er fine, og så er de ikke så dyre:) Noen som liker dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_RANDI_*
Skrevet
Noen som har prøvd øyenskyggene til Gosh? Har ikke prøvd selv, men lurer på å kjøpe. Synes de er fine, og så er de ikke så dyre:) Noen som liker dem?

HAR PRØVD DEM, HELT OK LIKSOM. MEN ANBEFALER SKYGGENE TIL BARRY m. DISSE ER JO ENDELIG KOMMET TIL NORGE, SELGES PÅ TOPSHOP I LONDON.

VET DE KAN KJØPES PÅ NETTET PÅ undefinedDE HOLDER BARE SÅ UTROLIG GODT, OG FINNES I SUPERFINE FARGER

Gjest Snowflake
Skrevet

Tusen takk for tipset! Fant Barry M-siden, og prisene er jo helt strålende:) Masse fine farger på øyenskyggene var det også. Har du en favorittfarge fra deres øyenskygger? Noe som kan passe til grønne øyne, kanskje...?

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Gosh har mange fine farger, men jeg synes ikke de sitter særlig godt. Når det gjelder Barry M har jeg bare en, beige#38, og jeg tror nok jeg kommer til å bestille flere nå når jeg fant denne norske siden ;). Lett å legge, og de sitter godt også.

Til grønne øyne tror jeg det blir fint med cherry#34 (kveld) og bronze#44 (dag). Begge disse vil få frem øynene dine :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gosh har mange fine farger de. Men synes ikke de sitter noe bra. Og ser blasse ut etter bare en liten stund. Men om man har litt vann på penselen før påføring blir fargen sterkere og de sitter litt lenger:)

Skrevet

Noen som har prøvd Make Up Store sine skygger? Sitter de bra? Hva med kostene, liker dere dem? :)

Skrevet

Barry M får du kjøpt hos magic frisørsalonger også.

Gosh sine øyenskygger er fine men sitter dårlig.

Det beste Gosh har (i.flg meg da :-) ) er Touch up concealer. Den er faktisk like god som ysl sin, om ikke bedre, og til en langt rimeligere penge.

Skrevet
Noen som har prøvd Make Up Store sine skygger? Sitter de bra? Hva med kostene, liker dere dem? :)

Jeg synes de er helt ok, de sitter bra hvis man bruker primer. Drysser litt. Har for tiden en veldig fin en som heter Sable (lys karamellbrun), en mørk lilla som heter Diva, en hvitskimrende som heter Muffin, og en i løs form som heter Chrome, den er grålilla med masse skimmer. Synes kanskje MAC er litt bedre (samme prisklasse), men MAC selges bare i Oslo dessverre. Har tre koster fra Make up store. Synes øyenskyggekostene er helt ok, mens pudderkosten er forferdelig - røyter verre enn katta vår....

Skrevet

Så MAC er veldig bra altså? Tips til en god primer? Bør man kjøpe primer i samme merke som øyenskygge? :)

Skrevet
Tips til en god primer? Bør man kjøpe primer i samme merke som øyenskygge? :)

Urban Decay er den beste primeren jeg har prøvd til øyenskygge.

Man trenger ikke primer og øyenskygge i samme merke.

Skrevet
Så MAC er veldig bra altså? Tips til en god primer? Bør man kjøpe primer i samme merke som øyenskygge? :)

MAC har generelt gode øyenskygger, noen er imidlertid mindre pigmenterte enn andre, så det varierer litt. Men jeg synes de sitter bedre på mine øyenlokk enn Make up store sine, pluss at de ikke inneholder Triclosan. Jeg synes også Urban Decay har den beste primeren, men den må bestilles fra utlandet (jeg bestiller fra HQhair). Art Deco og Lumene har også primere som er helt ok, og billigere.

MAC har kremøyenskygger (paint heter de, i små tuber) som kan brukes som primere, de fungerer veldig bra, men ikke like bra som Urban Decay! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...