Gjest Dumma Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Etter å ha gått på tidenes smell med eksen, med flytting,deling av ting osv osv. så har jeg møtt en ny gutt.. Han er to år yngre enn meg og har ingen seriøse forhold bak seg. Jeg har to lengre samboerforhold. Akkurat nå er han borte på noe jobbgreier. Og han har sendt masse sms i det siste, men ikvell har han ikke svart, jeg har sendt to sms siden klokken 20.30 idag, og ikke et eneste svar!!? =O hjelp! Så nå skvetter jeg for hver gang mobilen min gir lyd ifra seg.. men det er aaaaldri han! Går på veggen snart! Hvorfor svarer han aldri??
smidja Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hmmm... fordi du maser? Fordi han er opptatt? Fordi han ikke har sett meldingene dine fordi han har sovnet?
Gjest lissi32 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 At han ikke svarer på 2,5 timer er vel ikke noe å få panikk for? Om han vil knulle noen andre klarer han det fint selv om han svarer på sms eller ikke. Lurt å få tillit i forholdet, så slipper du sitte sånn å lure;O) Er vondt, vet det, og dette er kanskje så nytt at du er usikker på hvor du har han. Mas er hvertfall turnoff, så prøv å begrens meldingene dine:O) Han svarer deg så fort han ser på tlf, bare slapp av:O)
Amanlis Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Han kan ha glemt igjen telefonen på hotellrommet, han kan ha gått tom for strøm. Det er mange muligheter, men slapp av. Det er sikkert en naturlig årsak til at han ikke har svart deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå